Η Heineken, η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, ανέφερε υψηλότερα από τα αναμενόμενα κέρδη το 2022, χάρη στην ανάπτυξη που πέτυχε σε όλες τις αγορές και την απότομη ανάκαμψη στην Ασία, ενώ επανέλαβε την πρόβλεψή της για αύξηση των κερδών φέτος.
Ο κατασκευαστής της μπύρας Heineken, με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη μαζί με τις Tiger και Sol lagers, δήλωσε ότι τα λειτουργικά της κέρδη αυξήθηκαν κατά 24,0% στα 4,50 δισεκατομμύρια ευρώ.
Η ολλανδική ζυθοποιία διατήρησε την πρόβλεψή της ότι τα λειτουργικά της κέρδη θα αυξηθούν έως και υψηλό μονοψήφιο ποσοστό το 2023.
Η Heineken ανέφερε ότι φέτος αναμένει να υπερβεί τον στόχο εξοικονόμησης κόστους των 2 δισεκατομμυρίων ευρώ στο πλαίσιο της στρατηγικής EverGreen. Οπως τόνισε, η εταιρεία θα προχωρήσει σε βελτιώσεις παραγωγικότητας ύψους 400 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως, που ισοδυναμεί με το 2% των ετήσιων δαπανών.
Η ζυθοποιία πούλησε 6,9% περισσότερη μπύρα παγκοσμίως σε σχέση με το 2021, με τις πωλήσεις σε «premium» μπύρες, που έχουν υψηλότερες τιμές, να αυξάνονται με ταχύτερους ρυθμούς. Οι πωλήσεις στην Ασία αυξήθηκαν σχεδόν κατά ένα τρίτο.
Με πληροφορίες από Reuters
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!