Οι αυξήσεις τιμών στα προϊόντα της Procter & Gamble και η γενικότερη αβεβαιότητα για τις οικονομικές συνθήκες δεν επηρέασαν τελικά τόσο πολύ τις συνολικές ετήσιες πωλήσεις του κορυφαίου ομίλου καταναλωτικών προϊοντων διεθνώς.
Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία που ανακοίνωσε ο Όμιλος, η κάμψη στις πωλήσεις της για το τρέχον δημοσιονομικό έτος θα περιοριστεί στο 1% σε ετήσια βάση, που συνιστά επί τα βελτίω αναθεώρηση σε σχέση με την πρόβλεψη που είχε κάνει τον περασμένο Οκτώβριο για πτώση έως 3%.
Ταυτόχρονα, η εταιρεία διαπίστωσε ότι δεν υπέστη τόσο μεγάλη ζημιά όσο περίμενε από έτερους αρνητικούς παράγοντες, όπως το ισχυρό δολάριο και η εκτίναξη του κόστους των commodities. Αν και επανέλαβε την εκτίμηση ότι το γενικότερο περιβάλλον παραμένει δύσκολο, με αρκετούς σημαντικούς αρνητικούς παράγοντες, οι οποίοι θα συνεχίσουν να πιέζουν τις οικονομικές επιδόσεις της.
Ειδικά για τον παράγοντα του ισχυρού δολαρίου, με δεδομένο ότι πάνω από τα μισά έσοδα της προήλθαν από τις διεθνείς αγορές, υπολόγισε ότι οι πωλήσεις της θα ήταν υψηλότερες έως και κατά 6%, αν το αμερικανικό νόμισμα δεν είχε ανατιμηθεί τόσο πολύ.
Η P&G ανέβασε τις τιμές στα προϊόντα της περίπου κατά 10%, κατά το τελευταίο τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου. Ωστόσο, οι πωλήσεις της για την ίδια περίοδο υποχώρησαν κατά 6%. Τα κέρδη ανά μετοχή για την περίοδο διαμορφώθηκαν στα 1,59 δολάρια ανά μετοχή, όσο δηλαδή περίμεναν και οι αναλυτές, αν και στα επίπεδα αυτή συρρικνώθηκαν σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο, ένα χρόνο πριν, όταν είχαν φτάσει τα 1,66 δολάρια ανά μετοχή.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!