Οι φόβοι περί επιβράδυνσης των οικονομιών δεν φαίνεται να επηρεάζει ακόμη την… όρεξη της «υψηλής» πελατείας του οίκου LVMH και των πολυτελών προϊόντων του. Έτσι, ο κορυφαίος γαλλικός όμιλος του κλάδου ανακοίνωσε πωλήσεις που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών με οδηγό τον κλάδο της μόδας και των δερμάτινων ειδών.
Πραγματικά, η διαχρονική αξία των Louis Vuitton και των Christian Dior εκτόξευσε τις πωλήσεις του οίκου στα 19,8 δισ. ευρώ για το τρίτο τρίμηνο, σε σχέση με τα 19,1 δισ. που περίμεναν οι αναλυτές.
«Παρά τα όσα συμβαίνουν στην παγκόσμια οικονομία, η ζήτηση για τις φίρμες μας παραμένει ιδιαίτερα ισχυρή» παραδέχτηκε, εμφανώς ικανοποιημένος, ο οικονομικός διευθυντής του ομίλου, Ζαν Ζακ Γκιονί.
Ειδικά ο κλάδος της υψηλής μόδας και των δερμάτινων προϊόντων κατέγραψε σημαντική αύξηση πωλήσεων κατά 22%, πολύ πάνω από το 16% που ανέμεναν οι αναλυτές.
Σε γεωγραφικό επίπεδο, η Ευρώπη οδήγησε ανοδικά τις πωλήσεις της LVMH αναλογώντας στο 43% των πωλήσεων, γεγονός που αποδίδεται μεταξύ άλλων και στις μαζικές ροές Αμερικανών τουριστών στην Ευρώπη, που πάντα ξεχωρίζουν για τα ψώνια τους. Η ίδια η αμερικανική αγορά παρουσίασε αύξηση κατά 19%, ενώ η Ασία κινήθηκε εξαιρετικά χαμηλά, στο 2%, αντανακλώντας την αδυναμία της κινεζικής οικονομίας και τα lockdowns που κράτησαν «μέσα» τους Κινέζους καταναλωτές.
Με πληροφορίες από Financial Times
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!