Νέα
  • ΓΔ: 1452.5 -0.26%
  • Τζίρος: 507,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΚΟΣΜΟΣ

Amazon: Ο απόλυτος νικητής της πανδημίας 

Amazon / Πηγή: Unsplash
Amazon / Πηγή: Unsplash

Η φετινή εορταστική περίοδος είναι η μεγαλύτερη σε πωλήσεις στην ιστορία της Amazon, ανακοίνωσε η εταιρεία την Τρίτη 1η Δεκεμβρίου, καθώς η πανδημία του κορονοϊού οδήγησε τους καταναλωτές να κάνουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους online από τον καναπέ του σπιτιού τους.  

Ο κολοσσός του διαδικτυακού λιανεμπορίου ανακοίνωσε πως οι καταναλωτές επέλεξαν να αγοράσουν φέτος πολύ νωρίτερα τα δώρα τους, αλλά και τα διάφορα άλλα εποχιακά είδη επειδή με κλειστά τα φυσικά καταστήματα, τους δινόταν αποκλειστικά η δυνατότητα του e-commerce.  

Έτσι, η Amazon αναμένεται να είναι ο μεγάλος κερδισμένος του 2020, εν αντιθέσει με την πλειοψηφία των λιανεμπόρων που παλεύουν να κρατηθούν ζωντανοί στην επιχειρηματική ζωή.  

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, οι δημοφιλέστερες αναζητήσεις στην διαδικτυακή βιτρίνα της ήταν:

  • το ασύρματο smart speaker Amazon Echo Dot,
  • το βιβλίο του Μπαράκ Ομπάμα «A Promised Land»,
  • το σεσουάρ της Revlon One-Step και
  • η ηλεκτρική βούρτσα για όγκο.  

«Στην εορταστική περίοδο, οι καταναλωτές ψάχνουν για καλές προσφορές δώρων για τους αγαπημένους τους ή κάτι ξεχωριστό για τους ίδιους και είμαστε χαρούμενοι που μπορούμε να τους κάνουμε να χαμογελάσουν» δήλωσε ο CEO Amazon Worldwide Consumer Τζεφ Γουάιλκ.  

Την ίδια ώρα, η εταιρεία δέχεται έντονη κριτική για προμοτάρισμα των δικών της προϊόντων «αποκρύπτοντας» εκείνα από τους ανεξάρτητους εμπόρους, ωστόσο η Amazon απάντησε πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει και ότι τα δεύτερα έχουν σημειώσει ρεκόρ ζήτησης τη χρονιά που φεύγει. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα, οι ανεξάρτητοι έμποροι στην Amazon ξεπέρασαν σε παγκόσμιο επίπεδο τα 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις στο διάστημα από την Black Friday (27 Νοεμβρίου) έως και τη Cyber Monday (30 Νοεμβρίου), 60% δηλαδή περισσότερες από την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.  

Οπως μεταδίδει το CNBC, όπως οι περισσότεροι e-έμποροι έτσι και η Amazon, προχώρησε νωρίτερα φέτος σε εορταστικές προσφορές, με αποτέλεσμα, οι καταναλωτές να ανοίξουν κι αυτοί νωρίτερα το διαδικτυακό πορτοφόλι τους.  Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές ξόδεψαν στη φετινή Black Friday 22% περισσότερα από πέρυσι, χτυπώντας το ρεκόρ των 9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με τα στοιχεία της Adobe Analytic. Αντίστοιχο ρεκόρ αναμένεται να καταγραφεί και για τη Cyber Monday.   

Κι ενώ τα νούμερα για το διαδικτυακό εμπόριο σπάνε φέτος το ένα ρεκόρ πίσω από το άλλο, δεν συμβαίνει το ίδιο και στα φυσικά καταστήματα, ακόμη και σε αυτά που παραμένουν ανοιχτά. Για παράδειγμα, τα στοιχεία της Sensormatic Solutions δείχνουν ότι στη φετινή Black Friday στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ και τα ντελικατέσεν έπεσε κατά 52% σε σχέση με το 2019.  

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΣΜΟΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΣΜΟΣ