Νέα
  • ΓΔ: 1452.5 -0.26%
  • Τζίρος: 507,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΚΟΣΜΟΣ

Ποιες αεροπορικές εταιρείες αντιμετωπίζουν μεγάλα προβλήματα - Ακυρώθηκαν 1.000 πτήσεις

Lufthansa: Πραγματοποίησε πτήση άνω των 15 ωρών χωρίς ενδιάμεση στάση
Πηγή: AP

 

Οι αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο αντιμετώπισαν διαταραχές πρωτοφανούς κλίμακας μετά από μια εκτεταμένη παγκόσμια διακοπή λειτουργίας υπολογιστών που κράτησε τα αεροσκάφη καθηλωμένα στο έδαφος και δημιούργησε χάος στα αεροδρόμια, την ώρα που ξεκινάει η περίοδος των καλοκαιρινών διακοπών.

Συνολικά, περισσότερες από 1.000 πτήσεις παγκοσμίως ακυρώθηκαν εν μέσω κατάρρευσης του συστήματος πληροφορικής που εμπόδισε την επικοινωνία μεταξύ των αεροσκαφών και του προσωπικού ελέγχου εδάφους.

Η διαταραχή έπληξε τους ταξιδιώτες σε μια ιδιαίτερα δραστήρια ημέρα, το Ηνωμένο Βασίλειο, για παράδειγμα, ετοιμαζόταν για τον υψηλότερο αριθμό ημερήσιων αναχωρήσεων από τον Οκτώβριο του 2019.

Η United Airlines Holdings Inc., η Delta Air Lines, η American Airlines Group Inc και η Spirit Airlines Inc. καθήλωσαν προσωρινά τα αεροπλάνα τους λόγω προβλημάτων επικοινωνίας, σύμφωνα με μια συμβουλευτική σελίδα της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ.

Οι εταιρείες με προβλήματα στην Ευρώπη

Στην Ευρώπη, αεροπορικές εταιρείες - από την Deutsche Lufthansa AG έως την Air France-KLM και την εξειδικευμένη σε χαμηλού κόστους Ryanair Holdings Plc - δήλωσαν ότι οι λειτουργίες τους διακόπτονται. 

Αν και διακοπές λειτουργίας έχουν ξανασυμβεί στον κλάδο των αερομεταφορών, μία σε τόσο παγκόσμια κλίμακα αποτελεί σπάνιο γεγονός.

Τον περασμένο Αύγουστο, ο εναέριος χώρος του Ηνωμένου Βασιλείου υπέστη τη χειρότερη δυσλειτουργία της εναέριας κυκλοφορίας σε μια δεκαετία, οδηγώντας σε εκατοντάδες καθυστερήσεις και ακυρώσεις σε μια από τις πιο πολυσύχναστες ημέρες της ταξιδιωτικής περιόδου. Στις αρχές του περασμένου έτους στις ΗΠΑ, μια διακοπή λειτουργίας του συστήματος οδήγησε τις αμερικανικές αρχές να καθηλώσουν προσωρινά τα αεροπλάνα σε όλη την επικράτεια.

Ο χρόνος επαναφοράς 

Ενώ τα συστήματα συνήθως επανέρχονται στο φυσιολογικό επίπεδο μετά από τέτοιες διαταραχές, η επανάληψη της κανονικής εξυπηρέτησης μπορεί να διαρκέσει αρκετές ημέρες, επειδή τα αεροσκάφη και τα πληρώματα θα είναι εκτός θέσης και τα κέντρα λειτουργίας του δικτύου τίθενται εκτός λειτουργίας.

Στο Άμστερνταμ, η KLM δήλωσε ότι αναγκάστηκε να αναστείλει «τις περισσότερες λειτουργίες», καθώς η διακοπή κατέστησε «αδύνατη τη διεκπεραίωση των πτήσεων».

Οι ινδικές αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους SpiceJet και IndiGo ανέφεραν και οι δύο τεχνικά προβλήματα που επηρεάζουν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, όπως η κράτηση, το check-in και η πρόσβαση στις κάρτες επιβίβασης. Οι αεροπορικές εταιρείες προειδοποίησαν για πιθανές μεγάλες ουρές στα αεροδρόμια για χειροκίνητο check-in. 

Το Διεθνές Αεροδρόμιο του Δελχί ανέφερε ότι ορισμένες υπηρεσίες επηρεάστηκαν, με τους επιβάτες να διαμαρτύρονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για μεγάλες αναμονές στα γκισέ check-in και στα γκισέ αποσκευών, καθώς και για την πτώση των πινάκων προβολής πληροφοριών για τις πτήσεις.

Ποια αεροδρόμια δέχθηκαν το μεγαλύτερο πλήγμα

Η ιστοσελίδα παρακολούθησης πτήσεων FlightRadar24 έδειξε ότι μεταξύ των αεροδρομίων που επλήγησαν περισσότερο στην Ευρώπη ήταν  αυτά στο Βερολίνο, τη Βενετία και το Άμστερνταμ.

Η Norwegian Air Shuttle ASA δήλωσε ότι αναγκάστηκε να εκτρέψει μια πτήση με προορισμό το Βερολίνο πίσω στο Όσλο, με το αεροδρόμιο της γερμανικής πρωτεύουσας να μην εμφανίζει σχεδόν καμία κίνηση πτήσεων στον ιστότοπο παρακολούθησης.

Το Gatwick δήλωσε ότι αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα με τα συστήματα πληροφορικής του.

Επαναφορά συστημάτων για την Iberia

Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες είδαν τα συστήματά τους να επανέρχονται γρήγορα. Η Iberia της IAG Group SA δήλωσε ότι τα συστήματά της έχουν επανέλθει στο κανονικό επίπεδο, αφού η αεροπορική εταιρεία ολοκλήρωσε το check-in χειροκίνητα λόγω βλαβών. Τα συστήματα άρχισαν να λειτουργούν και πάλι από τις 9:30 π.μ. περίπου, δήλωσε η ισπανική αεροπορική εταιρεία.

Στο Παρίσι, που προετοιμάζεται για τους Ολυμπιακούς Αγώνες σε μια εβδομάδα, τα συστήματα πληροφορικής στα αεροδρόμια Paris-Charles de Gaulle και Paris-Orly δεν επηρεάστηκαν άμεσα, αν και η παγκόσμια επιβράδυνση έπληξε τις διαδικασίες check-in, τις καθυστερήσεις και την προσωρινή αναστολή ορισμένων προγραμμάτων πτήσεων σε ορισμένες αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στα αεροδρόμια, ανέφερε η Aeroports de Paris.

Το αεροδρόμιο Χίθροου, το πιο πολυσύχναστο της Ευρώπης, δήλωσε ότι οι πτήσεις γίνονται «αν και αντιμετωπίζουμε καθυστερήσεις».

«Εφαρμόζουμε σχέδια έκτακτης ανάγκης για να ελαχιστοποιήσουμε τις όποιες επιπτώσεις στα ταξίδια», ανέφερε το αεροδρόμιο με έδρα το Λονδίνο.

Με πληροφορίες από Bloomberg

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΣΜΟΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΣΜΟΣ