Κατά 7,5% αυξήθηκε ο τζίρος των ηλεκτρονικών αγορών τη Black Friday στις ΗΠΑ σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας το ρεκόρ των 9,8 δις. δολαρίων, σύμφωνα με έκθεση της Adobe Analytics,.
Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι οι Αμερικανοί εξακολουθούν να κυνηγούν τις προσφορές στο διαδίκτυο και η προχθεσινή ημέρα ήταν μία καλή ευκαιρία για τις αγορές τους καθώς οι εκπτώσεις στις τιμές ήταν μεγάλες.
«Είδαμε να αναδύεται ένας πολύ στρατηγικός καταναλωτής το τελευταίο έτος, ο οποίος πραγματικά προσπαθεί να εκμεταλλευτεί αυτές τις ημέρες μάρκετινγκ ώστε να πάρει τις μεγαλύτερες εκπτώσεις», δήλωσε ο επικεφαλής αναλυτής της Adobe Digital Insights.
Το άλμα των δαπανών της Μαύρης Παρασκευής δείχνει έναν καταναλωτή που είναι πιο πρόθυμος να ξοδέψει από ό,τι το 2022, όταν οι τιμές της βενζίνης και των τροφίμων ήταν πολύ υψηλές. Βέβαια, πρέπει να σημειωθεί ότι και φέτος οι τιμές στις ΗΠΑ αυξάνονται, με ετήσια ρυθμό 3,2% τον Οκτώβριο, αλλά πολύ λιγότερο σε σχέση με πέρυσι.
Μέσω κινητών οι περισσότερες αγορές
Ο αναλυτής της Adobe Digital Insights σημείωσε ότι οι παρορμητικές αγορές μπορεί να έπαιξαν ρόλο στην αύξηση του τζίρου την Black Friday, δεδομένου ότι 5,3 δισ. δολάρια από τις online πωλήσεις προήλθαν από αγορές μέσω κινητών τηλεφώνων.
Σημείωσε επίσης ότι οι influencers και η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διευκόλυναν τους καταναλωτές να εξοικειωθούν με το να ξοδεύουν από τις κινητές συσκευές τους.
Παρόλα αυτά, οι αγοραστές είναι ευαίσθητοι στις τιμές, διαχειριζόμενοι αυστηρότερα τα οικονομικά τους, λόγω του περσινού πληθωρισμού - ρεκόρ και των επιτοκίων.
Σύμφωνα με την έρευνα της Adobe, 79 εκατομμύρια δολάρια των πωλήσεων προήλθαν από καταναλωτές που επέλεξαν την ευέλικτη μέθοδο πληρωμής "Buy Now, Pay Later", ποσοστό 47% υψηλότερο από πέρυσι.
Οι κατηγορίες με τις καλύτερες πωλήσεις, σύμφωνα με την έκθεση της Adobe, ήταν οι ηλεκτρονικές συσκευές, όπως τα έξυπνα ρολόγια και οι τηλεοράσεις, μαζί με τα παιχνίδια.
Με πληροφορίες από CNBC
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!