Η Volkswagen παρουσίασε τη στρατηγική που θα ακολουθήσει για τις μπαταρίες και τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030.
Ο «τεχνολογικός χάρτης» που δόθηκε στη δημοσιότητα εστιάζει στη μείωση της πολυπλοκότητας και του κόστους της μπαταρίας, προκειμένου το ηλεκτρικό αυτοκίνητο να καταστεί πιο ελκυστικό και ρεαλιστικό για όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.
Μόνο στην Ευρώπη, έως το τέλος της δεκαετίας θα έχουν δημιουργηθεί έξι μεγα-εργοστάσια συνολικής παραγωγικής ικανότητας 240 GWh. Τα δύο πρώτα θα λειτουργούν στη Σουηδία και στη Γερμανία, 40 GWh το καθένα. Στο πρώτο, θα κατασκευάζονται μπαταρίες για τα πιο premium μοντέλα, το δεύτερο θα παράγει μπαταρίες για πιο μαζικά μοντέλα από το 2025. Και τα δύο θα τροφοδοτούνται με ηλεκτρισμό από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Το νέο ενιαίο μπλοκ μπαταρίας θα προσφέρει τεράστια εξοικονόμηση κόστους. Έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2023 και μέχρι το 2030 θα έχει εγκατασταθεί στο 80% όλων των ηλεκτρικών οχημάτων του γκρουπ. Στόχος είναι η σταδιακή μείωση του κόστους της μπαταρίας έως και κατά 50%.
Επίσης σχεδιάζεται σημαντική επέκταση του δημόσιου δικτύου γρήγορης φόρτισης (ταχυφόρτισης) με επένδυση περίπου 400 εκατομμυρίων ευρώ και λειτουργία περίπου 18.000 δημόσιων σημείων ταχυφόρτισης μόνο στην Ευρώπη έως το 2025.
Συνολικά ο όμιλος στοχεύει να επενδύσει 16 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτροδότηση και την ψηφιοποίηση έως το 2025.
Διπλάσιες παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το τέλος του 2021
Η εταιρεία φιλοδοξεί να διπλασιάσει τις παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων, αυξάνοντας τα κέρδη της μέχρι το τέλος του έτους, καθώς αναμένεται να παραδώσει περισσότερα από 450.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2021.
Το προνομιακό απόθεμα του ομίλου αυξήθηκε έως και 7% στο υψηλότερο σημείο από τον Ιούνιο του 2015, καθώς συνεχίζεται η προσπάθεια της εταιρείας να ξεπεράσει στον τομέα της ηλεκτροκίνησης την Tesla. Λίγες ημέρες νωρίτερα η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε τη στρατηγική «επιτάχυνση» για την κύρια μάρκα της, λέγοντας ότι τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα θα αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 70% των συνολικών ευρωπαϊκών πωλήσεων έως το 2030.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!