Η Adidas για περισσότερο από 15 χρόνια προσπαθούσε να «αναστήσει» τη Reebok, κάτι που τελικά δεν κατάφερε, με αποτέλεσμα να ξεκινά τη διαδικασία πώλησης του brand. Οι λεπτομέρειες του σχεδίου θα παρουσιαστούν στις 10 Μαρτίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Adidas από τον περασμένο Δεκέμβριο είχε αρχίσει να ζυγίζει τις επιλογές της για τη Reebok.
Σημειώνεται πως η εν λόγω επωνυμία είχε αγοραστεί από την εταιρεία ένδυσης και υπόδησης έναντι 3,8 δισ. δολαρίων. Η Reebok έγινε μεγάλο όνομα της βιομηχανίας σχεδόν μέσα σε ένα βράδυ τη δεκαετία του 1980, όταν η μόδα της αεροβικής γυμναστικής την έφερε στο προσκήνιο. Όμως, αυτή η δυναμική σύντομα χάθηκε, με αποτέλεσμα η Adidas να μην καταφέρει να αναβιώσει το brand.
Η εταιρεία επέστρεψε στην κερδοφορία το 2018 και πέτυχε αύξηση πωλήσεων κατά 2% το 2019.
Σήμερα, με το χρηματιστηριακό ράλι να βοηθά, έστω και εάν η πανδημία λειτουργεί αρνητικά, η Adidas αναζητά αγοραστή για τη Reebok, με το Bloomberg να συγκαταλέγει ανάμεσα στους πιθανούς ενδιαφερόμενους ανταγωνιστικές εταιρείες αθλητικών ειδών -ειδικά από την Ασία- καθώς και εταιρείες private equity. Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό Manager Magazin, ενδιαφέρον έχουν εκφράσει η VF Corp., στην οποία ανήκουν τα brands Timberland και North Face, καθώς και η κινεζική Anta International Group Holdings.
Μάλιστα το κλασικό στυλ υποδημάτων και ενδυμάτων της Reebok -από τα καθαρά λευκά πάνινα παπούτσια με το Union Jack έως τα ασπρόμαυρα παπούτσια μπάσκετ bullseye που φορούσε ο Σακίλ Ο'Νιλ- θα μπορούσε να αποτελέσει κίνητρο για τους εν δυνάμει αγοραστές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μετοχές της Adidas μετά την εν λόγω ανακοίνωση σημείωσαν πτώση 0,8%.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!