Ο Alexander Kearns αυτοκτόνησε στις 12 Ιουνίου του 2020, με τους γονείς του να υποστηρίζουν ότι η απάντηση από τη διαδικτυακή χρηματιστηριακή εταιρεία Robinhood για υποτιθέμενη απώλεια χρημάτων έπαιξε ρόλο στο θάνατό του.
Σύμφωνα με τη μήνυση των δύο γονέων, που μίλησαν στο CBS News, η Robinhood στοχεύει σε πελάτες νεαρής ηλικίας, τους ενθαρρύνει να συμμετάσχουν σε επικίνδυνες συναλλαγές και δεν προσφέρει «ουσιαστική υποστήριξη πελατών».
►Robinhood: Διέκοψε προχωρινά τις κρυπτο-συναλλαγές
Οπως ανέφεραν ο γιος τους διαπραγματευόταν στη Robinhood από τότε που αποφοίτησε από το γυμνάσιο και του είχε επιτραπεί να πραγματοποιεί πολύπλοκες συναλλαγές. Την ημέρα που αυτοκτόνησε ο λογαριασμός του στη Robinhood έδειξε αρνητικό υπόλοιπο 730.000 δολαρίων.
Σύμφωνα με την αγωγή, αφού συνειδητοποίησε το χρέος, έστειλε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη Robinhood και ζήτησε βοήθεια, λέγοντας: «Μου πιστώθηκαν λανθασμένα περισσότερα χρήματα από ό,τι έπρεπε. Θα μπορούσε κάποιος παρακαλώ να το εξετάσει;»
Το CBS News ανέφερε ότι η Robinhood απάντησε με ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα που ανέφερε ότι η εταιρεία «εργαζόταν πάνω στο ζήτημα».
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!