Ηταν γνωστός με το προσωνύμιο ο «βασιλιάς των κρυστάλλων». Ο λόγος για τον πάλαι ποτέ κραταιό άνδρα της Swarovski, Gernot Langes-Swarovski ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 78 ετών. Σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα «La Repubblica» τα τελευταία χρόνια έδινε μάχη με σοβαρή ασθένεια.
Γεννημένος στις 13 Οκτωβρίου του 1943 στο Τιρόλο, ο Gernot Langes-Swarovski ηγήθηκε του ομώνυμου κολοσσού για περισσότερες από τρεις δεκαετίες και εντάχθηκε στα «σπλάχνα» του από πολύ νεαρή ηλικία στα μέσα της δεκαετίας του 1960. Ωστόσο, πολύ γρήγορα, ο εγγονός του ιδρυτή Ντάνιελ Σβαρόφσκι έδειξε τις ικανότητές του κατακτώντας τη θέση του CEO.
Κατά τη διάρκεια του 1974, έτος κατά το οποίο η εταιρεία αντιμετώπισε μια ραγδαία πτώση στις πωλήσεις της παγκοσμίως ως απόρροια της πετρελαϊκής κρίσης, ο Gernot Langes-Swarovski ανέλαβε το δύσκολο έργο να την ξελασπώσει. Από κοινού με τον Christian Schwemberger-Swarovski και τα αδέλφια του Helmut και Gerhard Swarovski ρίχτηκαν στη δουλειά.
Τέσσερα χρόνια αργότερα, μαζί με τον Christian Schwemberger-Swarovski δημιούργησαν τη δική τους αεροπορική εταιρεία η οποία έγινε γνωστή στη συνέχεια ως Tyrolean Airways (μέρος του ομίλου Austrian Airlines, ενώ η διάδοχή της Tyrolean Jet Services ανήκει αποκλειστικά στη Swarovski από το 1988.
Υπό την ηγεσία του Gernot Langes-Swarovski, η εταιρεία μετρά πολλές ένδοξες στιγμές. Το 1979 ξεκίνησε την παραγωγή φιγούρων από κρύσταλλα Swarovski, ενώ τη δεκαετία του 1980 εξαγόρασε την αμερικανική αλυσίδα κοσμημάτων Zale, η οποία περιλάμβανε χιλιάδες καταστήματα, με αποτέλεσμα η Swarovski να αποκτήσει το πρώτο της κατάστημα στη Νέα Υόρκη. Το 1995, κάτω από τη δική του καθοδήγηση, εγκαινιάστηκε το Μουσείο Κρυστάλλων (Museum Kristallwelten) στο Wattens του Τιρόλου, τον γενέθλιο τόπο της οικογένειας. Επίσης, ο Gernot Langes-Swarovski από τη θέση του προέδρου ηγήθηκε του ποδοσφαιρικού συλλόγου FC Swarovski Tirol και των Tyrolean Airways.
Μάλιστα, η ομάδα του, FC Swarovski Tirol τον αποχαιρέτισε στον επίσημο λογαριασμό της στο Twitter με ένα συγκινητικό μήνυμα.
Το 2002 παρέδωσε τη σκυτάλη στη νεότερη γενιά. Για την ακρίβεια παρέδωσε το «χαρτοφυλάκιο» των πωλήσεων και του μάρκετινγκ στον γιο του Μάρκους από τον πρώτο του γάμο. Από τότε, πραγματοποιούσε σπάνια δημόσιες εμφανίσεις.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!