Την επιθυμία της Alibaba να προωθήσει το ελληνικό ελαιόλαδο στην κινεζική αγορά εξέφρασε κατά τη διάρκεια συνάντησης του Γραφείου Ο.Ε.Υ. Πεκίνου με αντιπροσωπεία της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου «Alibaba.com» ο επικεφαλής Στρατηγικών Συνεργασιών του κολοσσού, Tim Song.
Σημειώνεται ότι η Alibaba.com ιδρύθηκε το 1999 και αποτελεί τμήμα του Ομίλου Alibaba Group. Κατατάσσεται μεταξύ των μεγαλύτερων πλατφορμών διασυνοριακού B2B ηλεκτρονικού εμπορίου, στην οποία συμμετέχουν πλέον των 10 εκατομμυρίων επιχειρήσεων, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων είναι μικρού και μεσαίου μεγέθους.
Ραγδαία η ανάπτυξη των εισαγωγών τροφίμων-ποτών στην Κίνα
Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι εισαγωγές τροφίμων-ποτών στην Κίνα έχουν αυξηθεί εντυπωσιακά τα τελευταία χρόνια, ξεπερνώντας το 2020 τα $100 δισ., όταν το 2010 ήταν μόλις $27 δισ.
Εστιάζει στις διεθνείς αγορές
Σε αντίθεση με τις άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου του ίδιου Ομίλου (π.χ. Tmall, TaoBao, AliExpress) η πλατφόρμα της Alibaba.com δεν εστιάζει, συνήθως, στην κινεζική, αλλά στις διεθνείς αγορές
Όπως, μάλιστα, τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Song, η πλατφόρμα μπορεί να συγκριθεί με μία διαδικτυακή αγορά χονδρικής, μέσω της οποίας οι επιχειρήσεις μπορούν να διευρύνουν τις δραστηριότητές τους, απευθυνόμενες σε διεθνείς αγοραστές.
Με βάση την ενημέρωση που είχε το ελληνικό γραφείο Ο.Ε.Υ., η Alibaba.com θα προμηθεύεται η ίδια ελαιόλαδο από τους Έλληνες παραγωγούς - ενδεχομένως και με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας - και θα το διαθέτει στην κινεζική αγορά.
Το πρόγραμμα ETC
Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα Export to China (ETC) έχει ως στόχο να βοηθήσει προμηθευτές από όλο τον κόσμο να πουλήσουν το προϊόν τους στην Κίνα. Παρέχει ως κύριες υπηρεσίες:
- Προμήθεια σε παγκόσμιο επίπεδο
- Υπηρεσίες εφοδιαστικής αλυσίδας συμπεριλαμβανομένων τις δηλώσεις εξαγωγής/εισαγωγής, trucking, διεθνή logistics, διεθνείς πληρωμές, χρηματοδότηση εμπορίου κ.λπ.
- Online και offline κανάλι διανομής/μεταπώλησης στην Κίνα
Τα οφέλη για τους διεθνείς προμηθευτές
- Παρουσία σε ένα από τα μεγαλύτερα marketplaces στην Κίνα
- Ανάλυση της αγοράς με βάση τα big data της alibaba
- Για την προμήθεια των προϊόντων η Αlibaba προσφέρει end to end υπηρεσίες εφοδιαστικής αλυσίδας
- Η άμεση αγορά από την Alibaba μειώνει τους κινδύνους
Πληροφορίες
Σημειώνεται ότι οι επιχειρήσεις οι οποίες ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα ETC, θα πρέπει να εγγραφούν ως μέλη στην πλατφόρμα (η τυπική συνδρομή ανέρχεται σε περίπου $ 4.000 για δύο έτη).
Για περισσότερες λεπτομέρειες: Summer Gao
Email: [email protected]
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!