Κατακόρυφη αύξηση 34% πραγματοποίησαν οι πωλήσεις της Giorgio Armani το πρώτο εξάμηνο του 2021, καθώς ο ιταλικός οίκος ρούχων κατέγραψε καλές επιδόσεις στην Kίνα και τις ΗΠΑ.
«O στόχος είναι να φτάσουμε στα προ της πανδημίας επίπεδα μέχρι το 2022 επιστρέφοντας και πάλι σε έσοδα άνω των 2 δισ. ευρώ» τόνισε ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Τζουζέπε Μαρσότσι.
Η εταιρεία ανέφερε ότι την περασμένη χρονιά (2020) λπογω της πανδημίας και των lockdown, οι καθαρές πωλήσεις υποχώρησαν 25% στα 1,6 δισ. ευρώ.
Το μεγαλύτερο μέρος των απωλειών σημειώθηκε στο πρώτο μισό του 2020. Επίσης, μπορεί να κατάφερε να καταγράψει συνολικά κέρδη ύψους έστω 90 εκατ. ευρώ, όμως ταυτόχρονα είχε υψηλή λειτουργική ζημιά ύψους 29 εκατ. ευρώ.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!