Η Estée Lauder, ένα από τα πιο γνωστά ονόματα στον κόσμο της γυναικείας ομορφιάς και καλλυντικών βρισκεται σε... κρίση. Η εταιρεία στην προσπάθεια να ενισχύσει την τιμή της μετοχής της, εξετάζει το χαρτοφυλάκιο των brands ομορφιάς της, κάτι που θα μπορούσε ενδεχομένως να οδηγήσει στην πώληση κάποιων εξ αυτών, καθώς η εταιρεία καλλυντικών επιχειρεί να ανακάμψει υπό τη νέα ηγεσία, ανέφερε το Bloomberg.
Η Estée Lauder με έδρα τη Νέα Υόρκη, διαθέτει εμπορικά σήματα όπως MAC, Clinique, Smashbox, Tom Ford και Aveda, συνεργάζεται με την Evercore Inc. για την αξιολόγηση των brands της, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει στην πώληση ορισμένων εμπορικών σημάτων της. Οι συζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη και δεν υπάρχει βεβαιότητα ότι θα οδηγήσουν σε πωλήσεις, σημειώνεται.
Η μητρική των Clinique και MAC απέσυρε τις ετήσιες προβλέψεις της για τις πωλήσεις και τα κέρδη και μείωσε το μέρισμά της τον Οκτώβριο, μόλις μία ημέρα αφότου όρισε τον Stephane de La Faverie, στέλεχος της εταιρείας, ως νέο CEO. Ανέλαβε τη θέση την 1η Ιανουαρίου. Ο William Lauder, εγγονός των ιδρυτών της εταιρείας και πρώην CEO, παραμένει ως εκτελεστικός πρόεδρος.
Η πτώση της ζήτησης στην Κίνα, καθώς και ο έντονος ανταγωνισμός από νεότερα brands ομορφιάς και περιποίησης δέρματος, έχουν πλήξει την Estée Lauder. Τον Οκτώβριο, η εταιρεία είχε δηλώσει ότι αναμένει σημαντική πτώση για τον κλάδο στο άμεσο μέλλον.
Οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν πτώση 48,7% το 2024, έπειτα από μειώσεις 41% το 2023 και 33% το 2022. Τη Δευτέρα, έκλεισαν με άνοδο περίπου 1%.