Το στοίχημα της πάταξης της εισιτηριοδιαφυγής, η οποία κυμαίνεται σε επίπεδα ρεκόρ στη Θεσσαλονίκη φιλοδοξούν να κερδίσουν η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών εταιρειών με την εφαρμογή του ενιαίου ηλεκτρονικού εισιτηρίου, το οποίο θα εισαχθεί στη ζωή των πολιτών της στις 30 Νοεμβρίου οπότε και θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το μετρό της Θεσσαλονίκης.
Κι αυτό διότι σύμφωνα με τα στοιχεία των συγκοινωνιακών μελετών που είχαν παρουσιαστεί την περασμένη άνοιξη, το ποσοστό επικυρώσεων εισιτηρίων στα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης είναι απογοητευτικό και δεν ξεπερνά το 12% των μετακινούμενων με αυτά. Ιδιαίτερα χαμηλά είναι και τα ποσοστά της χρήσης κάρτας απεριορίστων διαδρομών ακόμα και ανάμεσα στους επιβάτες, οι οποίοι δε διαθέτουν Ι.Χ. αφού μετρήθηκαν μόλις στο 8%. Το νέο εισιτήριο με το οποίο θα κινείται το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης θα έχει το μέγεθος τραπεζικής κάρτας όπως ακριβώς και αυτό της Αθήνας, ενώ παρόμοιος θα είναι και ο χρωματισμός του. Θα κυκλοφορεί σε δύο τύπους ως προσωποποιημένη ή μη κάρτα, ενώ σε χρήση θα παραμείνει και το χάρτινο εισιτήριο, το οποίο ωστόσο ο επιβάτης καλείται να επαναφορτίζει έως και 6 φορές αντι να το πετά ύστερα από κάθε χρήση.
Διαβάστε περισσότερα στο ethnos.gr
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!