Το ένα μετά το άλλο «μετακινούνται» τα χρονοδιαγράμματα για την έναρξη των έργων αποκατάστασης του σιδηροδρόμου και του οδικού δικτύου στη Θεσσαλία, ενώ και σε επίπεδο αντιπλημμυρικής θωράκισης στην περιοχή έχουν προχωρήσει μόνον οι παρεμβάσεις προσωρινής αποκατάστασης.
Έναν χρόνο μετά το χτύπημα του Daniel, το οποίο προκάλεσε βιβλική καταστροφή στην περιοχή, η πολύπαθη Περιφέρεια παραμένει σχεδόν απροστάτευτη στο ενδεχόμενο μιας νέας κακοκαιρίας ακόμα και με ηπιότερα χαρακτηριστικά απ΄αυτά του Daniel. Βαθύτατα «λαβωμένος» λειτουργεί ο σιδηρόδρομος, ενώ ακόμα αγνοείται η τύχη των οδικών έργων, καθώς οι προκηρύξεις των διαγωνισμών μετατίθενται από μήνα σε μήνα. Το κόστος των έργων που θα απαιτηθούν για να ανακάμψει και να θωρακιστεί η Θεσσαλία θα φτάσει τα 3 έως 3,5 δισεκατομμύρια ευρώ εκ των οποίων, όμως έχει ήδη ανακοινωθεί, ποσό 1,4 εκατ. ευρώ θα κατευθυνθεί στα οδικά και σιδηροδρομικά έργα, ενώ στο ποσό συμπεριλαμβάνεται και το κεφάλαιο των αποζημιώσεων των πληγέντων. Σε ό,τι αφορά τα αντιπλημμυρικά έργα στην περιοχή, τέσσερα είναι τα μεγάλα εξ αυτών, τα οποία έχουν προταχθεί και θα προχωρήσουν, όπως επεσήμανε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης στο πλαίσιο της εκδήλωσης για την παρουσίαση του στρατηγικού σχεδίου για την ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας.
Διαβάστε περισσότερα στο ethnos.gr
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!