Απομακρύνεται και επισήμως χρονικά από το αρχικό χρονοδιάγραμμα η Γραμμή 4 του μετρό, η ολοκλήρωση της οποίας αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά το κυκλοφοριακό της Αθήνας αφού στη διαδρομή της από το Γαλάτσι μέχρι το Γουδή περνά από πολλούς αστικούς δήμους της πρωτεύουσας.
Υτέρα από τουλάχιστον 1,5 χρόνο καθυστερήσεων η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών χαρακτηρίζει πλέον «εξωπραγματικό» το χρονοδιάγραμμα των οκτώ ετών που τοποθετούσε την παράδοση της γραμμής τον Ιούνιο του 2029, χωρίς ωστόσο να προσδιορίζει ένα νέο χρονικό ορίζοντα. Σύμφωνα με τον ίδιο, όταν σχεδιάστηκε αρχικώς ο διαγωνισμός έγιναν δύο λάθη - προ της κυβέρνησης Μητσοτάκη - όπως έσπευσε να διευκρινίσει. Εξήγησε πως το πρώτο λάθος ήταν πως για να φανεί ότι ξεκινά το μετρό ακολουθήθηκε το μοντέλο του διαχωρισμού των πρόδρομων εργασιών από την κύρια σύμβαση. Δε δούλεψε και αποδείχτηκε στην πράξη. Φτάσαμε οι δύο συμβάσεις να υπογραφούν σχεδόν μαζί. «Εάν αυτό άλλαζε, δεν θα υπήρχε σήμερα έργο, διότι θα χάναμε και τις εξασφαλισμένες πιστώσεις».«Προφανώς η Γραμμή 4 δεν προχωράει με τους ρυθμούς του χρονοδιαγράμματος. Αυτό συμβαίνει όμως όταν η πολιτική υπεισέρχεται σε ένα έργο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου για τον ετήσιο απολογισμό του υπουργείου. Το δεύτερο λάθος, στο οποίο επίσης ο κ. Ταχιάος απέδωσε πολιτικά χαρακτηριστικά, ήταν πως ο χρόνος των οκτώ ετών που δόθηκε για την περαίωση του έργου ήταν εκτός πραγματικότητας.
Διαβάστε περισσότερα στο ethnos.gr
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!