Οι αντοχές επιβατών και εργαζομένων σε συνθήκες καύσωνα δοκιμάζονται για ακόμα ένα καλοκαίρι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας. Κι ενώ τα τελευταία χρόνια τα ερευνητικά δεδομένα συγκλίνουν στην όλο και συχνότερη εμφάνιση περιστατικών καύσωνα και μάλιστα με αυξανόμενη διάρκεια ανά συμβάν, το καλοκαίρι του 2024 και με το πρώτο κύμα καύσωνα να έχει ήδη ενσκήψει στην πρωτεύουσα, βρίσκει τα μέσα σταθερής τροχιάς ακριβώς στην ίδια κατάσταση, στην οποία ήταν πέρυσι.
Καινούριοι συρμοί δεν έχουν προστεθεί στο δίκτυο, όπως άλλωστε μαρτυρούν και οι εικόνες συνωστισμού κυρίως στη Γραμμή 3 που εξυπηρετεί και το αεροδρόμιο, με αποτέλεσμα να εξακολουθούν να δρομολογούνται κανονικά και οι συρμοί πρώτης γενιάς, οι οποίοι εκ κατασκευής δεν διέθεταν κλιματισμό. Η κυκλοφορία τους μάλιστα είχε προκαλέσει καταιγισμό παραπόνων το καλοκαίρι του ΄23 κυρίως κατά τη διάρκεια του παρατεταμένου καύσωνα. Την ίδια στιγμή το έργο της τοποθέτησης κλιματιστικών, το οποίο έχει εξαγγελθεί αρκετές φορές, παραμένει στα χαρτιά καθώς ακόμα διερευνάται εάν πρόκειται για μία λύση εφικτή δεδομένου ότι είναι εξαιρετικά κοστοβόρα, αλλά και χρονοβόρα με τη ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) να μη διαθέτει επαρκή αριθμό συρμών σε εφεδρεία ώστε να εξυπηρετήσει την ολοένα αυξανόμενη κίνηση χωρίς να εξαρτάται από τους συγκεκριμένους συρμούς.
Διαβάστε περισσότερα στο ethnos.gr
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!