Χωρίς σύγχρονα συστηματα ασφαλείας και κυκλοφορίας θα παραμείνει η διπλή σιδηροδρομική γραμμή ΣΚΑ (Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Κιάτο) έως το 2028 με αποτέλεσμα η κίνηση στο τμήμα αυτό, στο οποίο υπήρξαν αρκετά ζητήματα αστοχιών και υπερβάσεων και το τελευταίο διάστημα να συνεχίσει να εξαρτάται σχεδόν αποκλειστικά από την πιστή συμμόρφωση στον Γενικό Κανονισμό Κυκλοφορίας.
Αυτό προκύπτει από την απάντηση που έδωσε η υφυπουργός Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου σε ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργου Ψυχογιού αναφορικά με την έλλειψη σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης σε ένα σημαντικό τμήμα και του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, ένα χρόνο μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών και ενώ πρόσφατα ενδεχόμενα ατυχήματα αποφεύχθηκαν χάρη στη λειτουργία αυτών των συστημάτων. Σύμφωνα με την υφυπουργό, για την αποκατάσταση και λειτουργία του συστήματος σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, ΕTCS και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, σηράγγων της συγκεκριμένης γραμμής ο ΟΣΕ συντάσσει ήδη τα τεύχη δημοπράτησης, ενώ έχει υποβληθεί πρόταση χρηματοδότησης από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Συνδέοντας την Ευρώπη – 2” (CEF 2) τον Ιανουάριο στη διπλή σιδηροδρομική γραμμή ΣΚΑ – Κιάτο.
Διαβάστε περισσότερα στο ethnos.gr
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!