Έναν χρόνο μετά μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία που έζησε ποτέ η χώρα στα Τέμπη και την ώρα που η Εισαγγελία του Αρείου Πάγου έστω και με καθυστέρηση κάλεσε τις δικαστικές αρχές να διερευνήσουν κάθε ισχυρισμό και καταγγελία, που προβάλλεται από συγγενείς θυμάτων ή θύματα και τους συνηγόρους τους, ώστε το πέρας της ανάκρισης να μην αφήσει ουδεμία αμφιβολία ότι διερευνήθηκε κάθε πτυχή της υπόθεσης, από το παζλ των πορισμάτων και των τεχνικών εκθέσεων λείπει ίσως αυτή που εκ προοιμίου όφειλε να είναι η πιο σημαντική και ανεξάρτητη.
Αυτή που θα όφειλε να είχε εκδοθεί έστω και σε προκαταρκτική μορφή από τον μοναδικό αρμόδιο γι΄αυτό φορέα, τον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ). Αυτό θα είχε συμβεί εάν η Ελλάδα διέθετε έναν οργανωμένο και λειτουργικό τέτοιο φορέα, όπως άλλωστε οφείλει να έχει σύμφωνα και με τη σχετική ευρωπαϊκή Οδηγία. Ωστόσο, οι ανακριτικές αρχές ένα χρόνο μετά το δυστύχημα των Τεμπών που κόστισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους και προκάλεσε τον τραυματισμό άλλων 180, όχι μόνο δεν έχουν στα χέρια τους το πόρισμα κάποιων εξειδικευμένων σιδηροδρομικών διερευνητών, αλλά ο σχετικός Οργανισμός σχεδόν παραμένει ...σφραγίδα τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το σιδηροδρομικό σκέλος του.
Διαβάστε περισσότερα στο ethnos.gr
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!