Ανακοίνωση εξέδωσε η εταιρεία τηλεφωνίας WIND για το πρόβλημα που προέκυψε στην περιοχή του Βόλου και που είχε ως αποτέλεσμα πολλοί από τους συνδρομητές της να μείνουν χωρίς σταθερό τηλέφωνο, ίντερνετ και τηλεόραση.
Σύμφωνα με την εταιρεία «εδώ και κάποιες ώρες έχει παρουσιαστεί πρόβλημα επικοινωνίας σε σημαντικό αριθμό συνδρομητών σταθερής τηλεφωνίας της WIND στον Βόλο. Το πρόβλημα προκλήθηκε από πολλαπλό κόψιμο στο δίκτυο οπτικής ίνας, κατά την διενέργεια τεχνικών εργασιών που υλοποιούσαν τρίτοι».
«Από την πρώτη στιγμή εξειδικευμένα τεχνικά συνεργεία της WIND έσπευσαν στο σημείο και εργάζονται εντατικά για την γρήγορη αποκατάσταση του προβλήματος» αναφέρεται στην ενημέρωση.
Τέλος σημειώνεται ότι «η WIND, με γνώμονα την εξυπηρέτηση των πελατών της παρέχει δωρεάν 20GB και 1.000’ ομιλίας προς όλα τα δίκτυα, στους συνδρομητές της περιοχής του Βόλου, που έχουν επηρεαστεί από την τεχνική αυτή δυσλειτουργία».
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!