Βροχή πέφτουν οι αιτήσεις για το Market Pass στην ηλεκτρονική πλατφόρμα vouchers.gov.gr που βρίσκεται σε λειτουργία. Μέχρι τις 13:00 σήμερα (Τρίτη 21/2) είχαν ήδη υποβληθεί πάνω από 175.000 αιτήσεις, ενώ έως τις 11:00 το πρωί είχαν ήδη εγκριθεί 100.000. Υπολογίζεται ότι υποβάλλονται 10 αιτήσεις το δευτερόλεπτο!
Πρόκειται για την πλατφόρμα μέσω της οποίας οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν αιτήσεις για τη λήψη οικονομικής ενίσχυσης, προκειμένου να καλύψουν μέρος του αυξημένου κόστους των νοικοκυριών λόγω του πληθωρισμού και της ακρίβειας κατά τους μήνες από Φεβρουάριο έως και Ιούλιο 2023.
Η ενίσχυση ανέρχεται στο 10% του εκτιμώμενου μηνιαίου ύψους αγορών και το ύψος της ξεκινά από τα 22 ευρώ ανά μήνα για μονομελή νοικοκυριά και προσαυξάνεται κατά 10 ευρώ για κάθε επιπλέον μέλος του νοικοκυριού. Δικαιούχοι του Market Pass είναι όλοι οι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδος, εφόσον το δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα φορολογικού έτους 2021 και η αξία της ακίνητης περιουσίας τους δεν υπερβαίνουν τα όρια που τίθενται ανάλογα με την κατηγορία του νοικοκυριού.
Οι αιτήσεις για το Market Pass μπορούν να υποβάλλονται μέχρι και τη 15η Μαρτίου 2023. Η πλατφόρμα θα ανοίγει σταδιακά, ανάλογα με το τελευταίο ψηφίο του Α.Φ.Μ. των δικαιούχων. Συγκεκριμένα:
- σήμερα, Τρίτη 21 Φεβρουαρίου θα μπορούν να κάνουν αίτηση οι δικαιούχοι των οποίων οι Α,Φ,Μ, λήγουν σε 1, 2, 3 και 4 και
- από αύριο, Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου η πλατφόρμα θα είναι ανοιχτή για όλους τους δικαιούχους, ανεξάρτητα από τον λήγοντα αριθμό του Α.Φ.Μ. τους.
Προϋποθέσεις
Τα κριτήρια οικογενειακού εισοδήματος (πραγματικό και τεκμαρτό) κατά το φορολογικό έτος 2021 έχουν ως εξής:
- Μονομελές νοικοκυριό: Έως 16.000 ευρώ / ακίνητη περιουσία έως 250.000 ευρώ
- Ζευγάρι χωρίς παιδιά (Μονογονεϊκή οικογένεια με ένα παιδί): 24.000 ευρώ / ακίνητη περιουσία έως 400.000 ευρώ
- Ζευγάρι με ένα παιδί (Μονογονεϊκή οικογένεια με δυο παιδιά) : 29.000 ευρώ / ακίνητη περιουσία έως 400.000 ευρώ
- Ζευγάρι με δυο παιδιά (Μονογονεϊκή οικογένεια με τρία παιδιά) : 34.000 ευρώ / ακίνητη περιουσία έως 400.000 ευρώ
- Ζευγάρι με τρία παιδιά (Μονογονεϊκή οικογένεια με 4 παιδιά) : 39.000 ευρώ / ακίνητη περιουσία έως 400.000 ευρώ
- Ζευγάρι με τέσσερα παιδιά : 44.000 ευρώ / ακίνητη περιουσία έως 400.000 ευρώ
Στο ετήσιο συνολικό οικογενειακό εισόδημα δεν περιλαμβάνεται εκείνο το οποίο αθροιστικά απαλλάσσεται από τον φόρο εισοδήματος. Για τον προσδιορισμό της οικογενειακής κατάστασης και των φιλοξενούμενων μελών (που μετράνε ως παιδιά) χρησιμοποιούνται τα δεδομένα της Δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων του φορολογικού έτους 2021.
H διαδικασία βήμα-βήμα
⇒ΒΗΜΑ 1ο
Μπαίνετε στη διεύθυνση vouchers.gov.gr/marketpass και κάνετε Είσοδο στην εφαρμογή
⇒BHMA 2o
Πληκτρολογείτε του κωδικούς TaxisNet
⇒BHMA 3o
Πρέπει. να συναινέσετε στην διασταύρωση των στοιχείων πατώντας το κουμπί «Αποστολή»
⇒BHMA 4o
Εφόσον πληρούνται τα εισοδηματικά κριτήρια επιβεβαιώνετε τα προσωπικά σας στοιχεία
Αν δεν πληρούνται τα εισοδηματικά κριτήρια η διαδικασία σταματά
⇒BHMA 5o (α)
Στο επόμενο βήμα επιλέγουμε αν θέλουμε να λάβουμε το ποσό σε ψηφιακή χρεωστική κάρτα ή σε τραπεζικό λογαριασμό. Προσοχή, καθώς αν επιλέγει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό χάνεται το 20% του δικαιούμενου ποσού.
Σύνθεση νοικοκυριού | Μηνιαίο επίδομα market pass μέσω ψηφιακής κάρτας | Eπιδότηση εξαμήνου μέσω ψηφιακής κάρτας | Μηνιαίο επίδομα market pass μέσω τραπεζικής κατάθεσης | Eπιδότηση εξαμήνου μέσω τραπεζικής κατάθεσης |
---|---|---|---|---|
Μονομελές | 22,00 € | 132,00 € | 17,60 € | 105,60 € |
Ζεύγος άνευ τέκνων | 32,00 € | 192,00 € | 25,60 € | 153,60 € |
Ζεύγος με ένα τέκνο | 42,00 € | 252,00 € | 33,60 € | 201,60 € |
Μονογονέας με ένα τέκνο | 32,00 € | 192,00 € | 25,60 € | 153,60 € |
Μονογονέας με δύο τέκνα | 42,00 € | 252,00 € | 33,60 € | 201,60 € |
⇒BHMA 5o (β)
Στο ίδιο βήμα συμπληρώνουμε αριθμό κινητού τηλεφώνου, διεύθυνση email,
επιλέγουμε «Σύνεργαζόμενο Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα» - ΠΡΟΣΟΧΗ δεν χρειάζεται να τηρούμε λογαριασμό στην τράπεζα την οποία επιλέγουμε. Εάν δεν βλέπουμε την τράπεζα στην οποία έχουμε το λογαριασμό μας, απλώς επιλέγουμε μια από τις αναφερόμενες στο μενού που εμφανίζεται.
«τικάρουμε» το κουμπί της υπεύθυνης δήλωσης
και πατάμε «Αποθήκευση»
⇒BHMA 6o
Στην επόμενη οθόνη επιβεβαιώνουμε κινητό τηλέφωνο και email. Αρχικά πατάμε το κουμπί «Εισαγωγή κωδικού επιβεβαίωσης».
⇒BHMA 7o
και συμπληρώνουμε τον κωδικό που μας έχει σταλεί στο κινητό μας τηλέφωνο πατώντας «Επιβεβαίωση»
⇒BHMA 8o
επιστρέφοντας στην προηγούμενη οθόνη, επιβεβαιώνουμε την διεύθυνση email από τον σύνδεσμο που έχει έρθει στο email μας (σε κάθε στάδιο της διαδικασίας μπορείτε να επεξεργαστείτε ή να διαγράψετε την αίτηση) και ίσως χρειαστεί να επαναφορτώσουμε την οθόνη.
⇒BHMA 9o
Υποβολή της αίτηση. Στην τελική οθόνη (αφού έχουν επιβεβαιωθεί κινητό και email) εμφανίζεται το ποσό του δικαιούχου τα στοιχεία του και υποβάλλεται η αίτηση.
⇒BHMA 10o
Η αίτηση έχει υποβληθεί και πλέον είναι υπό έλεγχο.
Έγκριση αίτησης
Ακολούθως εγκρίνεται αυτόματα η αίτηση
και εμφανίζονται οι δόσεις της πληρωμής. Στην προκειμένη περίπτωση, μονομελές νοικοκυριό θα λάβει δυο δόσεις (44 ευρώ) στις 2 Μαρτίου και ακολούθως 22 ευρώ κάθε μήνα έως τον Ιούλιο.
Ποιες είναι οι πιθανές καταστάσεις της αίτησής μου και τι σημαίνουν;
- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ: Η αίτηση δεν έχει υποβληθεί οριστικά, καθώς ο αιτούμενος δεν έχει πιέσει το πλήκτρο ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης.
- ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ: Η αίτηση έχει υποβληθεί οριστικά και βρίσκεται στο στάδιο επαλήθευσης των στοιχείων που υποβλήθηκαν.
- ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ): Η αίτηση είναι έγκυρη και αναμένεται η αποστολή της στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Περισσότερες πληροφορίες κατά το στάδιο αυτό παρέχονται στον Πίνακα Πληρωμών.
- ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η αίτηση έχει εγκριθεί και έχουν ολοκληρωθεί όλες οι προβλεπόμενες πληρωμές.
- ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Η αίτηση έχει απορριφθεί μετά από τους προβλεπόμενους ελέγχους και μέχρι τις 15/3/2023 είναι δυνατόν να τροποποιηθεί και να υποβληθεί εκ νέου. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.
- ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ ΠΛΗΡΩΜΗ: Η αίτηση είναι έγκυρη και απεστάλη προς πληρωμή, αλλά δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της πίστωσης από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail. Μετά τις 15/3/2023 μέχρι τις 2/5/2023 ο δικαιούχος μπορεί να τροποποιήσει στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο πληρωμής που επέλεξε (ΙΒΑΝ ή/και χρηματοπιστωτικό ίδρυμα), δεν μπορεί όμως να αναιρέσει την αρχική του επιλογή μεταξύ άυλης ψηφιακής κάρτας και τραπεζικής κατάθεσης.
- ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ: Απαιτείται επικοινωνία του δικαιούχου με το Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 2102156327 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00) ή αποστολή e-mail στο [email protected].
Τι σημαίνουν τα μηνύματα κατάστασης του Πίνακα Πληρωμών;
- ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η συγκεκριμένη πληρωμή θα αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα προς πραγματοποίηση κατά την εκτιμώμενη ημερομηνία εκτέλεσης.
- ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΗ - ΣΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η συγκεκριμένη πληρωμή έχει αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα και η επεξεργασία της μπορεί να διαρκέσει έως δέκα (10) εργάσιμες ημέρες.
- ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η συγκεκριμένη πληρωμή έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς.
- ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της συγκεκριμένης πληρωμής. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail. Μετά τις 15/3/2023 και μέχρι τις 2/5/2023 ο δικαιούχος μπορεί να τροποποιήσει στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο πληρωμής που επέλεξε (ΙΒΑΝ ή/και χρηματοπιστωτικό ίδρυμα), δεν μπορεί όμως να αναιρέσει την αρχική του επιλογή μεταξύ άυλης ψηφιακής κάρτας και τραπεζικής κατάθεσης.
Πώς υποβάλλονται οι αιτήσεις για το Market Pass;
Απαραίτητη προϋπόθεση, για να λάβει ο δικαιούχος την οικονομική ενίσχυση, είναι να υποβάλει μέχρι τις 15/3/2023 αίτηση στην εφαρμογή εισερχόμενος με τη χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (taxisnet).
Μετά την είσοδό του στην εφαρμογή, ο αιτούμενος συμπληρώνει και επιβεβαιώνει τα στοιχεία επικοινωνίας του, όπως τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του, επιλέγει τον τρόπο πίστωσης (έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό) και το πιστωτικό ίδρυμα με το οποίο επιθυμεί να συνεργαστεί. Στην περίπτωση της κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, ο αιτούμενος υποβάλλει υπό μορφή IBAN ενεργό λογαριασμό Τραπέζης, στον οποίο θα πρέπει να είναι τουλάχιστον συνδικαιούχος και επιλέγει το πιστωτικό ίδρυμα που τηρείται ο λογαριασμός.
Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται στο ότι σε περίπτωση επιλογής έκδοσης ψηφιακής χρεωστικής κάρτας ο ίδιος ο δικαιούχος ή κάποιο μέλος του νοικοκυριού πρέπει να διαθέτει κινητό τηλέφωνο ικανό να πραγματοποιεί ανέπαφες συναλλαγές (μέσω πρωτοκόλλου NFC). Σημειώνεται ότι η ψηφιακή χρεωστική κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για ηλεκτρονικές συναλλαγές.
Φυσικά, είναι δυνατή η υποβολή αιτήσεως για το Market Pass μέσω ΚΕΠ.
Δεν μπορώ να συνδεθώ στην εφαρμογή - με εμποδίζει το πρόγραμμα antivirus
Κάποια προγράμματα antivirus εμποδίζουν την είσοδο στην εφαρμογή λόγω εσφαλμένων αξιολογήσεων (false positives) για την εν λόγω εφαρμογή, αλλά και για άλλα URLs (ακόμη και τραπεζών, στο παρελθόν).
Στην περίπτωση αυτή, θα χρειαστεί να προσθέσετε μία εξαίρεση (exception) για το api.vouchers.gov.gr μέσα από τις ρυθμίσεις του προγράμματος antivirus σας.
Παραθέτουμε εδώ τη διαδικασία προσθήκης exceptions για το Avast Antivirus στην αγγλική και ελληνική γλώσσα, προκειμένου να βοηθήσουμε τους χρήστες που αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα.
Βήματα στην αγγλική γλώσσα:
1. Open Avast Antivirus and go to Menu on the top right of the window
2. Click Settings
3. Go to General > Exceptions
4. Click Add Exception
5. On the next screen enter the URL.api.vouchers.gov.gr.and click Add Exception
Βήματα στην ελληνική γλώσσα:
1. Ανοίγουμε το Avast Antivirus και επισκεπτόμαστε το Μενού πάνω δεξιά στο παράθυρο του Avast
2. Πατάμε στις ρυθμίσεις
3. Επιλέγουμε τις γενικές ρυθμίσεις από τη στήλη αριστερά
4. Στις Εξαιρέσεις πατάμε Προσθήκη Εξαίρεσης
5. Στην επόμενη οθόνη γράφουμε το URL.api.vouchers.gov.gr.και πατάμε Προσθήκη Εξαίρεσης
Με τα βήματα αυτά η σελίδα πλέον δεν θα μπλοκάρεται από το Avast.
Τα παραπάνω βήματα περιλαμβάνονται και στη σελίδα του Avast με εικόνες για κάθε βήμα: https://support.avast.com/en-us/article/Antivirus-scan-exclusions#p
Ποια χρηματοπιστωτικά ιδρύματα διατίθενται για την έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας;
VIVA WALLET, ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK και ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHABANK. Για την έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας δεν προαπαιτείται ο δικαιούχος να είναι πελάτης των ως άνω ιδρυμάτων.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι ψηφιακές χρεωστικές κάρτες του Έργου Market Pass λήγουν αυτομάτως στις 31/8/2023 και δεν θα είναι δυνατή η πραγματοποίηση συναλλαγών με αυτές μετά την ημερομηνία αυτή.
Ποιων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων λογαριασμοί είναι δυνατόν να δηλωθούν για την κατάθεση της επιδότησης Market Pass;
Των:
- ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
- ATTICA BANK ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
- ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.
- ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ A.E.
- VIVA WALLET
- ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
- ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
- OPTIMA BANK
- ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΗΠΕΙΡΟΥ
- OLYMPUS BANK/ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΟΛΥΜΠΟΣ ΣΥΝ.Π.Ε.
- ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΧΑΝΙΩΝ
- ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK
- ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHABANK
- Τράπεζα Κεντρικής Μακεδονίας
- Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων
Προκειμένου να δηλώσει ο δικαιούχος έναν λογαριασμό Τραπέζης, θα πρέπει να είναι δικαιούχος ή συνδικαιούχος σε αυτόν (όχι απαραίτητα πρώτος δικαιούχος), να γνωρίζει τη μορφή IBAN του συγκεκριμένου λογαριασμού και, κυρίως, να είναι βέβαιος ότι ο λογαριασμός αυτός είναι ενεργός και θα παραμείνει ενεργός καθ΄ όλη τη διάρκεια του Market Pass.
Τι μπορεί να γίνει σε περίπτωση απόρριψης των διαδικασιών πίστωσης των λογαριασμών;
Σε περίπτωση απόρριψης της διαδικασίας πίστωσης της ενίσχυσης στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα ή στον τραπεζικό του λογαριασμό, ο αιτών θα ενημερώνεται με e-mail και η αίτηση του θα ενεργοποιείται μετά το πέρας της 15ης Μαρτίου, ώστε να μπορεί να προβεί στις απαραίτητες διορθώσεις και να επαναυποβάλει την αίτηση μέχρι την 2α Μαΐου 2023. Μετά την επανυποβολή ξαναγίνεται η διαδικασία πίστωσης στην ψηφιακή κάρτα ή στον τραπεζικό λογαριασμό, στον επόμενο μήνα όπου πιστώνονται και τα ποσά των προηγούμενων μηνών που απορρίφθηκαν.
Δεν επιτρέπεται η τροποποίηση του αρχικώς επιλεχθέντος τρόπου καταβολής της ενίσχυσης.
Σε ποιες επιχειρήσεις είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί η ψηφιακή χρεωστική κάρτα του Market Pass;
Το χρηματικό ποσό που πιστώνεται στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα Market Pass δύναται να χρησιμοποιείται αποκλειστικά από τονδικαιούχο για την πραγματοποίηση αγοράς αγαθών κάθε είδους σε καταστήματα ή λαϊκές αγορές που δραστηριοποιούνται στο λιανικό εμπόριο τροφίμων, ιδίως στους κωδικούς:
Κατηγορία εμπόρου (MCC) | Περιγραφή |
---|---|
5411 | Παντοπωλεία, Σούπερ μάρκετ |
5422 | Κρεοπωλεία |
5441 | Καταστήματα ζαχαροπλαστικής |
5451 | Καταστήματα γαλακτοκομικών προϊόντων |
5462 | Αρτοποιεία |
5499 | Διάφορα καταστήματα τροφίμων |
Η ψηφιακή χρεωστική κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για ηλεκτρονικές συναλλαγές σε e-shop συναφών επιχειρήσεων.
Ποιο χρονοδιάγραμμα αναμένεται να ακολουθηθεί για την έκδοση ψηφιακών χρεωστικών καρτών και την πίστωση της ενίσχυσης Market Pass σε αυτές;
Για όσους δικαιούχους υποβάλουν αίτηση ενίσχυσης Market Pass με έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας έως την 28η Φεβρουαρίου 2023, η ενίσχυση των μηνών Φεβρουαρίου και Μαρτίου 2023 αποστέλλεται στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για πίστωση στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα έως την 3η Μαρτίου 2023, οπότε και αρχίζει η διαδικασία έκδοσης καρτών και αποστολής οδηγιών στους δικαιούχους.
Για όσους δικαιούχους υποβάλουν αίτηση ενίσχυσης Market Pass με έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας από την 1η Μαρτίου έως και την 15η Μαρτίου 2023, η ενίσχυση των μηνών Φεβρουαρίου και Μαρτίου 2023 αποστέλλεται στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για πίστωση στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα έως την 20ή Μαρτίου 2023, οπότε και αρχίζει η διαδικασία έκδοσης καρτών και αποστολής οδηγιών στους δικαιούχους.
Για όλους τους δικαιούχους που έχουν υποβάλει αίτηση ενίσχυσης Market Pass με έκδοση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας η ενίσχυση των μηνών Απριλίου, Μαΐου, Ιουνίου και Ιουλίου 2023 αποστέλλεται στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για πίστωση στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα εντός των πρώτων τριών εργάσιμων ημερών κάθε μηνός, οπότε και αρχίζει η διαδικασία πίστωσης συμπληρωματικών ποσών στις ήδη εκδοθείσες κάρτες.
Υπενθυμίζεται ότι οι ψηφιακές χρεωστικές κάρτες του Έργου Market Pass λήγουν αυτομάτως στις 31/8/2023 και δεν θα είναι δυνατή η πραγματοποίηση συναλλαγών με αυτές μετά την ημερομηνία αυτή.
Ποιο χρονοδιάγραμμα αναμένεται να ακολουθηθεί για τις καταθέσεις της ενίσχυσης Market Pass σε τραπεζικούς λογαριασμούς;
Για όσους δικαιούχους υποβάλουν αίτηση ενίσχυσης Market Pass με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό έως την 28η Φεβρουαρίου 2023, η ενίσχυση των μηνών Φεβρουαρίου, Μαρτίου και Απριλίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα προς πληρωμή έως την 3η Μαρτίου 2023.
Για όσους δικαιούχους υποβάλουν αίτηση ενίσχυσης Market Pass με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό από την 1η Μαρτίου έως την 15η Μαρτίου 2023, η ενίσχυση των μηνών Φεβρουαρίου, Μαρτίου και Απριλίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα προς πληρωμή έως την 20ή Μαρτίου 2023.
Για όλους τους δικαιούχους που έχουν υποβάλει αίτηση ενίσχυσης Market Pass με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό, η ενίσχυση των μηνών Μαΐου, Ιουνίου και Ιουλίου 2023 αποστέλλεται στο τραπεζικό ίδρυμα προς πληρωμή έως την 3η Μαΐου 2023.
Πού μπορώ να απευθυνθώ για ερωτήματα ή διευκρινίσεις;
Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να καλέσετε στο Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 210-2156327, από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00 ή να υποβάλετε το ερώτημά σας μέσω email στο [email protected].
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!