Νέα
  • ΓΔ: 1452.5 -0.26%
  • Τζίρος: 507,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Shopping therapy από το σπίτι: Τι αγόρασαν από το διαδίκτυο 7 στους 10 καταναλωτές

Πηγή: Intime
Πηγή: Intime

Το ηλεκτρονικό εμπόριο βρίσκεται σε άνθιση, όπως προκύπτει από τα στοιχεία έρευνας της ΕΛΣΤΑΤ.

Αναφορικά με τα άτομα που αγόρασαν ή παρήγγειλαν μέσω διαδικτύου φυσικά προϊόντα (δηλαδή προϊόντα που δεν είναι σε ψηφιακή μορφή):

  • 70,9% αγόρασαν είδη ένδυσης (συμπεριλαμβανομένων αθλητικών ενδυμάτων), είδη υπόδησης και αξεσουάρ (τσάντες, κοσμήματα κ.ά.).
  • 44,8% αγόρασαν φαγητό που διανέμεται (delivery) από εστιατόρια, αλυσίδες ταχυφαγείων, catering κ.λπ.
  • 33,3% αγόρασαν αθλητικά είδη, εξαιρουμένων των αθλητικών ενδυμάτων και υποδημάτων που συμπεριλαμβάνονται στα είδη ένδυσης και υπόδησης.
  • 31,2% αγόρασαν καλλυντικά, προϊόντα ομορφιάς ή υγείας.
  • 24% αγόρασαν ηλεκτρονικούς υπολογιστές, tablets, κινητά τηλέφωνα και αξεσουάρ αυτών (εκτυπωτές, καλώδια, θήκες, ακουστικά κ.ά.).

 Όσον αφορά σε προϊόντα που αγοράζονται σε ψηφιακή μορφή:

  • 15,1% αγόρασαν ταινίες ή σειρές, είτε ως υπηρεσία μετάδοσης (streaming) είτε ως ψηφιακό αρχείο που μεταφορτώνεται.
  • 7,2% αγόρασαν μουσική, είτε ως υπηρεσία μετάδοσης (streaming) είτε ως ψηφιακό αρχείο που μεταφορτώνεται.
  • 5,8% αγόρασαν παιχνίδια για κινητά, tablet, Η/Υ ή κονσόλες παιχνιδιών.
  • 5,4% αγόρασαν ηλεκτρονικά βιβλία, online εφημερίδες / περιοδικά.

Ενώ, αναφορικά με τις υπηρεσίες που αγοράζονται περισσότερο:

  • 26,8% αγόρασαν εισιτήρια για πολιτιστικά γεγονότα ή αναψυχή (κινηματογράφο, θέατρο, συναυλίες κ.ά.).
  • 25,9% αγόρασαν συνδρομές internet ή συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας.
  •  17,2% αγόρασαν συνδρομή για ηλεκτροδότηση, ύδρευση, φυσικό αέριο κ.λπ.
  • 9,9% αγόρασαν εισιτήρια για αθλητικά γεγονότα.
  • 27,9% αγόρασαν υπηρεσίες μεταφοράς / μετακίνησης από επιχειρήσεις μέσων μαζικής μεταφοράς, όπως ΚΤΕΛ, αστικές συγκοινωνίες, εταιρείες ταξί (συμπεριλαμβανομένης της UBER), αεροπορικές και ακτοπλοϊκές εταιρείες κ.λπ. Σε σχέση με το α' τρίμηνο του 2021 (8,7%) καταγράφηκε αύξηση 220,7%.
  • 1,4% αγόρασαν υπηρεσίες μεταφοράς/ μετακίνησης από φυσικά πρόσωπα/ ιδιώτες μέσα από διαδικτυακές πλατφόρμες ή εφαρμογές. Σε σχέση με το α' τρίμηνο του 2021 (0,7%) καταγράφηκε αύξηση 100%.
  • 16,9% αγόρασαν υπηρεσίες διαμονής (κατάλυμα) από επιχειρήσεις όπως ξενοδοχεία ή ταξιδιωτικά πρακτορεία. Σε σχέση με το α' τρίμηνο του 2021 (5%) καταγράφηκε αύξηση 238%.
  •   8% αγόρασαν υπηρεσίες διαμονής από φυσικά πρόσωπα/ ιδιώτες μέσα από διαδικτυακές πλατφόρμες ή εφαρμογές, όπως Airbnb, Homeaway, ihaHolidays. Σε σύγκριση με το 2021 (2,2%), καταγράφεται αύξηση 263,6%.
Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ