Eνδεχόμενες συνέπειες από το καλάθι του νοικοκυριού σε μικρά παντοπωλεία σχολιάζεται στο γερμανικό τύπο.
«Η σύγκριση τιμών για τους Έλληνες καταναλωτές στα διάφορα σουπερμάρκετ δεν ήταν ποτέ ευκολότερη: Με ένα κλικ μπορεί τώρα να δει κανείς από τον υπολογιστή του ή το κινητό του τηλέφωνο πόσο κοστίζει το γάλα και το αλεύρι, το ψάρι και το κρέας στις διάφορες αλυσίδες σουπερμάρκετ», γράφει ο Γερμανός δημοσιογράφος Γκερντ Χέλερ στο Redaktionsnetzwerk Deutschland, αναφερόμενος στη νέα πλατφόρμα που εγκαινίασαν τα ελληνικά υπουργεία Οικονομικών και Ανάπτυξης– ένα από τα μέτρα με τα οποία η κυβέρνηση προσπαθεί να περιορίσει τον πληθωρισμό.
«Από το συγκεκριμένο μέτρο δεν λείπουν και οι επικρίσεις», γράφει ο Χέλερ: «Κάποιοι σχολιάζουν ότι δεν είναι σαφές, κατά πόσο τα είδη σε προσφορά έχουν όντως μειωμένη τιμή. Επιπλέον υπάρχει η υποψία ότι τα σουπερμάρκετ αυξάνουν τις τιμές σε άλλα ήδη, ώστε να „αντισταθμίσουν" το καλάθι του νοικοκυριού.
Μία ακόμη ανησυχία αφορά τα μικρότερα καταστήματα και τα παντοπωλεία, πολλά από τα οποία έχουν επιβιώσει στην Ελλάδα, καθώς ενδέχεται να χάσουν πελάτες και να κλείσουν. Άλλωστε ο ανταγωνισμός με τις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ και discounter δεν είναι εφικτός».
Πηγή: DW
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!