Αποκαταστάθηκαν πλήρως όλες οι υπηρεσίες για τους πελάτες και το κοινό, των ΕΛΤΑ μετά την κυβερνοεπίθεση που δέχτηκαν από χάκρες στις 20 Μαρτίου.
«Το δίκτυο των ΕΛΤΑ προσφέρει πλέον όλες τις εμπορικές, χρηματοοικονομικές και ταχυδρομικές υπηρεσίες. Τις τελευταίες ώρες αποκαταστάθηκε και η δυνατότητα αποστολής και παραλαβής αντικειμένων εξωτερικού, υπηρεσία η οποία παρέμενε η τελευταία εκκρεμότητα στη διαδικασία επαναφοράς των συστημάτων της εταιρείας», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Από τη Δευτέρα, επίσης, πραγματοποιούνται κανονικά οι συναλλαγές μέσω του δικτύου της Eurobank, καθώς και αποστολές χρημάτων μέσω επιταγών ή του δικτύου Western Union.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, τα ΕΛΤΑ δέχθηκαν μια από τις σοβαρότερες επιθέσεις που έχει υποστεί ελληνικός όμιλος και ιδιαίτερα εταιρεία δημόσιου χαρακτήρα.
«Η πλήρης αποκατάσταση επιτεύχθηκε σε χρόνο που βρίσκεται κάτω από τον μέσο όρο των διεθνών δεδομένων για αντίστοιχα περιστατικά, ενώ σημειώνεται ότι οι περισσότερες υπηρεσίες είχαν αποκατασταθεί πολύ νωρίτερα», σύμφωνα με τα ΕΛΤΑ.
Στη διαδικασία επαναφοράς σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε η εσωτερική ομάδα διαχείρισης κρίσεων, των αρμοδίων στελεχών , αλλά και η συνδρομή των εξωτερικών συνεργατών των ΕΛΤΑ (μεταξύ των οποίων επιστήμονες του ΙΤ και εξειδικευμένοι οργανισμοί) οι οποίοι συνέδραμαν στο έργο της αποκατάστασης των συστημάτων και της ασφαλούς επαναλειτουργίας τους.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!