Ουρές σχηματίζουν οι καταναλωτές έξω από τα καταστήματα στην Αθήνα παρά το γεγονός πως ο οι καιρικές συνθήκες δεν είναι ιδανικές για βόλτα και ψώνια.
Όπως θα δείτε και εσείς στα φωτογραφικά στιγμιότυπα, πολίτες κάθε ηλικίας περιμένουν υπομονετικά έξω από τα μαγαζιά για να κάνουν αγορές προϊόντων που πωλούνται σε πολύ χαμηλές τιμές λόγω Black Friday.
Η ίδια εικόνα καταγράφεται και στη Θεσσαλονίκη όπως θα διαπιστώσετε από το υλικό του thesstoday.gr, με καταναλωτές να στέκονται καρτερικά έξω από τα μαγαζιά πριν ακόμα ανεβάσουν ρολά. Οι έλεγχοι είναι αυστηροί, καθώς σε ισχύ είναι τα μέτρα κατά της διασποράς του κορονοϊού.
Υπενθυμίζουμε ότι λόγω των νέων περιορισμών, στα καταστήματα λιανικού εμπορίου, δυνατότητα πρόσβασης έχουν οι εμβολιασμένοι ή εντός των τελευταίων έξι (6) μηνών νοσήσαντες από τη νόσο Covid-19 και οι ανεμβολίαστοι ενήλικοι συμπολίτες μας που έχουν υποβληθεί σε διαγνωστικό έλεγχο με PCR ή rapid test πριν από την παρουσία τους στο κατάστημα.
Oi προσφορές έχουν ξεκινήσει εδώ και μία εβδομάδα και θα συνεχιστούν και το σαββατοκύριακο, ενώ η κορύφωση αναμένεται τη Δευτέρα που είναι και η Cyber Monday.
Τα προϊόντα που γνωρίζουν την μεγαλύτερη ζήτηση και προσελκύουν τον μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι σύμφωνα με έρευνα οι ηλεκτρονικές συσκευές, τα smartphones και τα laptops.
Τι προτιμούν να αγοράσουν οι καταναλωτές
Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα του ΣΕΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας), οι 7 στους 10 καταναλωτές ενδιαφέρονται να αγοράσουν ηλεκτρονικές συσκευές, smartphones, laptops, παιχνίδια, λευκές συσκευές, έπιπλα και είδη οικιακού εξοπλισμού. Μάλιστα, οι 6 στους 10 έχουν προεπιλέξει τα 4 είδη που, κατά μέσο όρο, ενδιαφέρονται να αγοράσουν.
Πάντα σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι καταναλωτές απαντούν στον τρόπο που θα γίνουν οι αγορές κατά την εκπτωτική περίοδο, ότι οι 4 στους 10 ότι θα κάνουν αγορές «Phygital», συνδυάζοντας τη φυσική παρουσία με το digital κανάλι, ανάλογα με τις ηλικιακές αποκλίσεις, τις νέες γενιές καταναλωτών και την εξοικείωση με τις διαδικτυακές πληρωμές.
Πάντως, όπως αναφέρει ο ΣΕΠΕ, οι 2 στους 10 καταναλωτές στην Ελλάδα δηλώνουν ότι προτίθενται να ξοδέψουν φέτος τουλάχιστον 50% περισσότερα, κυρίως σε φυσικά καταστήματα, αφού πέρυσι ήταν σε καραντίνα οι ίδιοι και η αγορά σε lockdown.
Σύμφωνα με πρόσφατη τηλεφωνική έρευνα στην Αττική, από το τμήμα Μελετών του ΕΒΕΠ για το Περιφερειακό Επιμελητηριακό Συμβούλιο Αττικής, φαίνεται πως οι 8 στους 10 καταναλωτές στο Λεκανοπέδιο επιθυμούν να εκμεταλλευθούν τις ελκυστικές τιμές, στο μέτρο του δυνατού και όπου φανούν χρήσιμες και συμφέρουσες λίγο πριν τις οικογενειακές υποχρεώσεις των εορτών.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!