Νέα
  • ΓΔ: 1401.58 +0.28%
  • Τζίρος: 93,54 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κ. Χατζηδάκης: Το 1555 και σε εφαρμογή-Εξυπηρέτηση για συντάξεις και επιδόματα με ένα κλικ

Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης / Πηγή: Eurokinissi

Σε πλήρη λειτουργία είναι πλέον ο Ενιαίος Αριθμός Επικοινωνίας Πολιτών - 1555 του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Ο Κωστής Χατζηδάκης, παρουσίασε τα αποτελέσματα λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου πρώτες 100 ημέρες. 

Ο υπουργός Εργασίας κάλεσε τους πολίτες να μην καλούν πλέον σε άλλα τηλεφωνικά κέντρα παρά μόνο στο 1555, ενώ ανακοίνωσε πως το επόμενο διάστημα θα υπάρξει και δυνατότητα διαδικτυακής εξυπηρέτησης με τις υπηρεσίες μέσω chatroom. Παράλληλα, εξήγγειλε τη δημιουργία εφαρμογής για κινητά για το 1555 μέσω της οποίας οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να εξυπηρετούνται για ζητήματα ασφάλισης, συντάξεων και επιδομάτων. 

Όπως δήλωσε, οι βασικοί στόχοι της λειτουργίας της τηλεφωνικής γραμμής είναι:

  • Ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης
  • Άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση
  • Σύστημα ticketing – Προσωποποιημένη πληροφόρηση
  • 24ωρη λειτουργία για 7 μέρες την εβδομάδα
  • Δωρεάν, χωρίς καμία χρέωση
  • Ελάχιστος χρόνος αναμονής

Το 1555 σε αριθμούς

Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στην παρουσίαση, σήμερα εξυπηρετούνται 8.000 κλήσεις ημερησίως ενώ πριν το 1555 μόλις 1500, ο μέσος χρόνος αναμονής είναι πλέον 15 δευτερόλεπτα από 15 λεπτά, ενώ πλέον οι πολίτες καλούν σε έναν ενιαίο τηλεφωνικό αριθμό και όχι σε 7 διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που εξυπηρετούσαν μέχρι σήμερα. 

Παράλληλα, τώρα οι πολίτες δεν χρεώνονται για την κλήση ενώ πριν το 1555 πλήρωναν ποσά ανάλογα με τις χρεώσεις του κάθε παρόχου, ενώ το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί 24 ώρες όλες τις ημέρες της εβδομάδας εν αντιθέσει με το περιορισμένο ωράριο που ίσχυε. 

Όπως έκανε γνωστό ο κ. Χατζηδάκης περισσότερες από 400.000 κλήσεις έχει δεχθεί το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο 1555 εξυπηρέτησης πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων από το τέλος Ιούλιου μέχρι σήμερα. 

Παράλληλα ο υπουργός Εργασίας γνωστοποίησε πως μέσω τους τηλεφωνικού κέντρου μπορούν πλέον να εξυπηρετηθούν 6,5 εκατ. εργαζόμενοι και συνταξιούχοι για ασφαλιστικά και εργασιακά θέματα. 

1555

Στο κέντρο απασχολούνται 990 εργαζόμενοι για την εξυπηρέτηση των πολιτών (320 αναδόχων)

  • 70 εργαζόμενοι για την οριζόντια υποστήριξη του έργου
  • 220 εργαζόμενοι των call centers στην υποδοχή κλήσεων (1ο επίπεδο - front office)
  • 100 εργαζόμενοι που υποδέχονται σύνθετα αιτήματα από το 1ο επίπεδο - Καταχώρηση αιτημάτων και επικοινωνία με τους πολίτες (2ο επίπεδο - back office)
  • 600 εξειδικευμένοι υπάλληλοι του υπουργείου Εργασίας και των εποπτευόμενων φορέων που επεξεργάζονται σύνθετα αιτήματα, που δεν μπορούν να υποστηριχθούν στο 2ο επίπεδο (3ο επίπεδο - back office)

Νέες υπηρεσίες 

Στην τηλεφωνική γραμμή προστέθηκαν νέες υπηρεσίες με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών κατά την επικοινωνία και τις συναλλαγές τους με το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Συγκεκριμένα, μετά τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ, προστέθηκαν στο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο και οι υπόλοιποι φορείς και υπηρεσίες του υπουργείου, δηλαδή:

  • Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας (ΣΕΠΕ)
  • ΕΡΓΑΝΗ
  • Θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης
  • Θέματα κοινωνικής ασφάλισης
  • Εργασιακά θέματα και προγράμματα απασχόλησης/κατάρτισης
  • Θέματα ισότητας και δημογραφικής και οικογενειακής πολιτικής
  • Γραμμή για τη βία κατά των γυναικών

Ειδικά, όσον αφορά στα θέματα του ΣΕΠΕ, επισημαίνεται ότι οι καταγγελίες περί μη τήρησης της εργασιακής νομοθεσίας δεν θα τυγχάνουν χειρισμού από το front office του 1555, αλλά θα προωθούνται αμέσως στους Επιθεωρητές Εργασίας, που θα τις εξετάζουν και θα τις διαχειρίζονται.

Επίσης, όσον αφορά στη Γραμμή για τη βία κατά των γυναικών (15900) θα δίνεται η δυνατότητα επικοινωνίας και μέσω του 1555. Το 1555, όμως, θα διαβιβάζει αμέσως την κλήση στους ειδικούς επιστήμονες που ασχολούνται ούτως ή άλλως με τα θέματα αυτά.

Οι νέες υπηρεσίες θα λειτουργήσουν δοκιμαστικά για μικρό χρονικό διάστημα, ώστε να αντιμετωπιστούν τυχόν προβλήματα και, στη συνέχεια, το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία.

Υπενθυμίζεται ότι το 1555 λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Οι πολίτες μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση και με ελάχιστο χρόνο αναμονής, για να ζητήσουν πληροφορίες, να υποβάλουν αιτήματα και να ενημερωθούν για τις εκκρεμείς υποθέσεις τους.

 

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Περισσότερα