Νέα
  • ΓΔ: 1452.5 -0.26%
  • Τζίρος: 507,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εκπτώσεις: Πότε αρχίζουν και πόσο θα διαρκέσουν - Πώς θα τις επηρεάσει το lockdown

Εκπτώσεις / Πηγή: Intime
Εκπτώσεις / Πηγή: Intime

Η ημερομηνία διεξαγωγής των φετινών χειμερινών εκπτώσεων φέρεται να έχει «κλειδώσει», παρά τις έντονες ανησυχίες που εκφράζει ο επιχειρηματικός κόσμος της χώρας μετά και το νέο σκληρό lockdown που τέθηκε σε εφαρμογή την Κυριακή 3 Ιανουαρίου.

Η έναρξη των εκπτώσεων αναμένεται - εκτός απροόπτου - να γίνει όπως είχε προγραμματιστεί στις 11 Ιανουαρίου, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες η κυβέρνηση δεν φέρεται να εξετάζει τη χρονική μετάθεσή τους λόγω της πανδημίας.

Η διάρκεια ωστόσο του νέου σκληρού lockdown, που έχει οριστεί ως τις 11 του μήνα προκειμένου τότε να ανοίξουν και τα σχολεία, είναι και αυτή που θα καθορίσει τη λήξη της εκπτωτικής περιόδου, που δεν αποκλείεται να υπερβεί τις 27 Φεβρουαρίου στην περίπτωση που τα καταστήματα παραμείνουν κλειστά για μεγαλύτερο διάστημα.

Ήδη πάντως, αρκετές μεγάλες αλυσίδες αλλά και ηλεκτρονικά καταστήματα μικρότερων επιχειρήσεων επιστρατεύουν την πρακτική των προσφορών στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα από αυτή την εβδομάδα, προκειμένου να προσελκύσουν καταναλωτές με πιο ανταγωνιστικές τιμές που φτάνουν ακόμη και στο 40% της ονομαστικής αξίας των προϊόντων τους.

Το μεγάλο ζητούμενο για τον κλάδο του λιανεμπορίου και την κυβέρνηση είναι ωστόσο η αύξηση της καταναλωτικής κίνησης στα μαγαζιά κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, καθώς οι απώλειες της φετινής χριστουννιάτικης αγοράς έφτασαν περί τα 2 δισ. ευρώ. Ο εμπορικός κόσμος έχει εναποθέσει τις τελευταίες του ελπίδες στην εκπτωτική περίοδο για να ισοσταθμίσει τις απώλειες και τα συσσωρευμένα χρέη των τελευταίων μηνών, δεδομένου ότι υπό φυσιολογικές συνθήκες ο τζίρος των χειμερινών εκπτώσεων ανέρχεται σε 4,5 - 5 δισ. ευρώ.

Η πρακτική του click away λειτούργησε ευεργετικά - δεδομένων των συνθηκών - κατά την εορταστική περίοδο και οι ιθύνοντες αναζητούν μία νέα φόρμουλα αγορών, δεδομένου ότι οι παραδόσεις έξω από το κατάστημα «παγώνουν» και αυτές μέχρι νεωτέρας λόγω του νέου σκληρού lockdown.

Στόχος όλων είναι η πολλά υποσχόμενη φόρμουλα του click inside, που προβλέπει τις επισκέψεις και αγορές στα καταστήματα κατόπιν ραντεβού, να τεθεί σε ισχύ από την πρώτη εβδομάδα των χειμερινών εκπτώσεων.

Υπενθυμίζεται με τη νέα φόρμουλα οι πελάτες θα μπορούν να δοκιμάζουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και να τα επιλέγουν μέσω φυσικής παρουσίας στα καταστήματα. Διατυπώνονται ωστόσο ενστάσεις για το κατά πόσο λειτουργικό θα είναι αυτό το μέτρο σε μικρότερες επιχειρήσεις, ή αν ο φημολογούμενος περιορισμός του ενός πελάτη τη φορά μέσα στο κατάστημα θα πρέπει να επανεξεταστεί με βάση τα τετραγωνικά μέτρα του καταστήματος.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ