Προ των πυλών είναι τα διόδια στο κέντρο της Αθήνας, στο πλαίσιο του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης που θέτει προς έγκριση ο Δήμος Αθηναίων.
Στόχος του ΣΒΑΚ, είναι να προκύψει ένα πλαίσιο στρατηγικών στόχων και μέτρων, σε πλαίσιο μακροσκοπικού σχεδιασμού, που θα θέσουν τις βάσεις για την αναβάθμιση των υποδομών και των υπηρεσιών που αφορούν στην πραγματοποίηση των μετακινήσεων προσώπων και αγαθών εντός της πόλης της Αθήνας.
Το σχέδιο περιλαμβάνει διόδια στις εισόδους της πόλης, επέκταση της ελεγχόμενης στάθμευσης στις γειτονιές και πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου. Σύμφωνα με την πρόταση, μέρος του κόστους που θα έχουν οι ιδιοκτήτες ΙΧ θα αποδίδεται για την ανάπτυξη και λειτουργία της δημόσιας συγκοινωνίας.
Οι τρεις άξονες του νέου σχεδίου
Ειδικότερα, το ΣΒΑΚ προβλέπει:
Το μέτρο περιλαμβάνει δράσεις με σκοπό την εύρεση πόρων για την αναβάθμιση του επιπέδου εξυπηρέτησης με δημόσια συγκοινωνία μέσα από την τιμολόγηση της χρήσης του ΙΧ, δηλαδή της εφαρμογής ο ρυπαίνων πληρώνει:
- Επέκταση του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης, δηλαδή τιμολόγηση της στάθμευσης σε περιοχές που αντιμετωπίζουν πίεση στάθμευσης και είναι επιθυμητό να μειωθεί ο μέσος χρόνος στάθμευσης των οχημάτων.
- Επιβολή τέλους στάθμευσης σε μεγάλες επιχειρήσεις χωρίς συμφωνία με τον ΟΑΣΑ για μαζική αγορά καρτών απεριορίστων διαδρομών και χωρίς σύστημα συλλογικής μετακίνησης των εργαζομένων, δηλαδή επιβολή ενός «περιβαλλοντικού τέλους» σε Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας Δήμου Αθηναίων «Σχέδιο Δράσης» ΣΒΑΚ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ 18 επιχειρήσεις που προσελκύουν ένα μεγάλο αριθμό εργαζομένων και δε δίνουν κίνητρα ώστε αυτοί να μην προσέρχονται στην εργασία τους με το ΙΧ.
- Ανάπτυξη αστικών διοδίων, δηλαδή τιμολόγηση της εισόδου με το ΙΧ στο κυκλοφοριακά φορτισμένο κέντρο της πόλης
Δείτε παρακάτω ολοκληρωμένη την πρόταση του Δήμου Αθηναίων
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!