Οι εξελίξεις στο λιανεμπόριο λόγω του νέου σκληρού lockdown που θα διαρκέσει τουλάχιστον έως τις 11 Ιανουαρίου, ωθούν πολλές επιχειρήσεις του κλάδου στην επίσπευση της έναρξης των εκπτώσεων μέσω προσφορών στα ηλεκτρονικά καταστήματά τους.
Την οδό αυτή έχουν ακολουθήσει ήδη μεγάλες πολυεθνικές αλυσίδες ένδυσης, αλλά και ηλεκτρονικά καταστήματα επιχειρήσεων του λιανεμπορίου. Τα ποσοστά αυτών των προσφορών, που σε ορισμένες περιπτώσεις αγγίζει ήδη το 30% έως 40% της ονομαστικής αξίας των προϊόντων, αναμένεται να αυξηθούν περαιτέρω μόλις ξεκινήσουν και επίσημα οι χειμερινές εκπτώσεις. Κάτι που βάσει των ημερομηνιών αναμένεται να συμβεί στις 11 Ιανουαρίου - ανεξαρτήτως της πορείας του νέου lockdown - με διάρκεια έως τα τέλη Φεβρουαρίου.
Ο εμπορικός κόσμος από την πλευρά του εμφανίζεται «μουδιασμένος» καθώς τα καταστήματα είναι και πάλι κλειστά, ενώ μέχρι νεωτέρας έχει «παγώσει» και η πρακτική του click away, που προσέφερε μικρή «ανάσα» στον κλάδο στη διάρκεια των εορτών.
Μεγάλο ερωτηματικό παραμένει επίσης το αν θα ισχύσει τελικά - και κυρίως από πότε - και η νέα δυνατότητα πραγματοποίησης αγορών μέσω ραντεβού στα καταστήματα, κάτι που καθίσταται πλέον σαφές ότι θα εξαρτηθεί από την επιδημιολογική εικόνα των επόμενων ημερών που θα κρίνουν και την παράταση ή όχι του σκληρού lockdown μετά την 11η Ιανουαρίου.
Τα περιθώρια ευελιξίας της κυβέρνησης είναι περιορισμένα και θα εξαρτηθούν από την πορεία της πανδημίας. Σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη, πριν από την ανακοίνωση του νέου σκληρού lockdown την Κυριακή 3 Ιανουαρίου, το ενδεχόμενο να ανοίξει το λιανεμπόριο ανα γεωγραφικές ζώνες, αναλόγως των συστάσεων των ειδικών, δεν έχει αποκλειστεί.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!