Η απόφαση για παρέμβαση της Εισαγγελίας στην υπόθεση των σεναρίων συνωμοσίας που αναρτώνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η κίνηση μεγάλων τεχνολογικών κολοσσών, όπως το YouTube, να αφαιρέσουν από την πλατφόρμα διάφορα κανάλια που σχετίζονται με ακτιβιστές του αντιεμβολιαστικού κινήματος έφερε στην επιφάνεια μια ισχυρή σχέση μεταξύ της διστακτικότητας απέναντι στα εμβόλια και της χρήσης των social media, σε μερικές τουλάχιστον περιπτώσεις.
«Ναι» στα social media, «όχι» στο εμβόλιο
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα έρευνας που εκπόνησε πριν από κάποιους μήνες η Eurofound, η υπηρεσία της Ε.Ε. που διεξάγει πανευρωπαϊκά ερωτηματολόγια, σχεδόν οι μισοί πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που εμπιστεύονται ως πρωταρχικό μέσο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την ενημέρωσή τους τάσσονται αρνητικά κατά του εμβολιασμού. Πιο συγκεκριμένα, το 27% των Ευρωπαίων δεν επιθυμεί να κάνει το εμβόλιο κατά του κορονοϊού.
Είναι χαρακτηριστικό πως το 40% όσων απάντησαν πως η βασική πηγή ενημέρωσής τους είναι τα social media ή τα blogs τόνισε πως δεν είναι πιθανό να εμβολιαστεί, σε αντίθεση με όσους ενημερώνονται από τα παραδοσιακά μέσα, δηλάδή το ραδιόφωνο, την τηλεόραση ή τις εφημερίδες. Λιγότερο από το 1/5 των ομάδων αυτών δήλωσε πως δεν θα κάνει το εμβόλιο.
Διαβάστε περισσότερα στο ethnos.gr.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!