Ξεκίνησε η επιδότηση παγίων δαπανών μετά τη δημοσίευση στο Φύλο της Κυβέρνησης η ΚΥΑ ΓΔΟΥ 808/2021 σχετικά με τη διαδικασία και τις προϋποθέσεις χορήγησης ενίσχυσης με τη μορφή επιδότησης παγίων δαπανών για την περίοδο Απριλίου - Δεκεμβρίου 2020 σε επιχειρήσεις που επλήγησαν οικονομικά λόγω της εμφάνισης και διάδοσης του κορονοϊού COVID-19.
Συγκεκριμένα:
Σκοπός
- Με την παρούσα απόφαση θεσπίζεται καθεστώς ενίσχυσης με τη μορφή της επιδότησης παγίων δαπανών, για το διάστημα από Απρίλιο 2020 ως και Δεκέμβριο 2020, για επιχειρήσεις που επλήγησαν οικονομικά λόγω της εμφάνισης και διάδοσης της νόσου του κορωνοϊού COVID-19.
- Οι μεμονωμένες ενισχύσεις στο πλαίσιο της παρούσας χορηγούνται σύμφωνα με τους όρους της υπό στοιχεία C(2020) 1863/19.3.2020 ανακοίνωσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (ΕΕ) «Προσωρινό πλαίσιο για τη λήψη μέτρων κρατικής ενίσχυσης με σκοπό να στηριχθεί η οικονομία κατά τη διάρκεια της τρέχουσας έξαρσης της νόσου COVID-19» (Προσωρινό Πλαίσιο), όπως ισχύει, σύμφωνα με το τμήμα 3.1 ή 3.12 αυτού. Ειδικά για επιχειρήσεις που έκαναν έναρξη εργασιών μετά την 1η Ιανουαρίου 2019 ή επιχειρήσεις που άνοιξαν υποκαταστήματα μετά την 1η Απριλίου 2019 έως και 31 Δεκεμβρίου 2020, για επιχειρήσεις που τηρούν διαφορετική χρήση από τη διαχειριστική χρήση που λήγει την 31η Δεκεμβρίου, καθώς και για τις εταιρείες ΚΤΕΛ ΑΕ και ΚΤΕΛ, οι μεμονωμένες ενισχύσεις στο πλαίσιο της παρούσας χορηγούνται σύμφωνα με το τμήμα 3.1. του Προσωρινού Πλαισίου.
- Η ενίσχυση με τη μορφή της επιδότησης παγίων δαπανών είναι ακατάσχετη, αφορολόγητη και δεν συμψηφίζεται με οποιαδήποτε οφειλή.
Ορισμοί
Επιδότηση παγίων δαπανών: ενίσχυση η οποία χορηγείται σε υπό συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις
Προβληματική επιχείρηση: η επιχείρηση για την οποία συντρέχει τουλάχιστον μία από τις προϋποθέσεις που ορίζονται στο άρθρο 2 σημείο 18 του Κανονισμού (ΕΕ) υπ' αρ. 651/2014 της Επιτροπής της 17ης Ιουνίου 2014 για την κήρυξη ορισμένων κατηγοριών ενισχύσεων ως συμβατών με την εσωτερική αγορά κατ' εφαρμογή των άρθρων 107 και 108 της Συνθήκης, όπως περιλαμβάνεται στο Παράρτημα Ι το οποίο και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας.
Ενιαία επιχείρηση: ειδικά για τους σκοπούς του ελέγχου της σώρευσης του άρθρου 5, καθώς και του ελέγχου της προϋπόθεσης της περ. α της παρ. 3 του άρθρου 3, ενιαία επιχείρηση νοείται ότι συνιστούν οι συνδεδεμέ-νες μεταξύ τους επιχειρήσεις, ήτοι οι επιχειρήσεις που διατηρούν μεταξύ τους μία από τις ακόλουθες σχέσεις:
1. Μια επιχείρηση κατέχει την πλειοψηφία των δικαιωμάτων ψήφου των μετόχων ή των εταίρων άλλης επιχείρησης,
2.. Μια επιχείρηση έχει το δικαίωμα να διορίζει ή να παύει την πλειοψηφία των μελών του διοικητικού, διαχειριστικού ή εποπτικού οργάνου άλλης επιχείρησης,
3. Μια επιχείρηση έχει το δικαίωμα να ασκεί κυριαρχική επιρροή σε άλλη επιχείρηση βάσει σύμβασης που έχει συνάψει με αυτήν ή δυνάμει ρήτρας του καταστατικού της τελευταίας,
- Μια επιχείρηση που είναι μέτοχος ή εταίρος άλλης επιχείρησης ελέγχει μόνη της, βάσει συμφωνίας που έχει συνάψει με άλλους μετόχους ή εταίρους της εν λόγω επιχείρησης, την πλειοψηφία των δικαιωμάτων ψήφου των μετόχων ή των εταίρων αυτής της επιχείρησης.
- Ως ενιαία επιχείρηση θεωρούνται επίσης οι επιχειρήσεις που διατηρούν μια από τις ως άνω σχέσεις μέσω μιας ή περισσότερων άλλων επιχειρήσεων, ή μέσω φυσικού προσώπου ή ομάδας φυσικών προσώπων που ενεργούν από κοινού.
4. Πρωτογενής παραγωγή γεωργικών προϊόντων: η παραγωγή των προϊόντων που απαριθμούνται στο παράρτημα I της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με εξαίρεση τα προϊόντα αλιείας και υδατοκαλλιέργειας που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του κανονισμού (ΕΚ) υπ' αρ. 104/2000, και η οποία αντιστοιχεί στους Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας (ΚΑΔ) της κατηγορίας 01. Αγροτική Παραγωγή.
5. Τομείς αλιείας και υδατοκαλλιέργειας: οι τομείς που εμπίπτουν στην περ. δ της παρ. 5 του Κανονισμού (ΕΚ) υπ' αρ. 1379/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2013 για την κοινή οργάνωση των αγορών των προϊόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας, την τροποποίηση των Κανονισμών (ΕΚ) υπ' αρ. 1184/2006 και 1224/2009 του Συμβουλίου και την κατάργηση του Κανονισμού (ΕΚ) υπ' αρ. 104/2000 (EE L354 της 28.12.2013), και οι οποίοι αντιστοιχούν στους ΚΑΔ του Παραρτήματος ΙΙΙ το οποίο και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας.
6. Μεταποίηση γεωργικών προϊόντων: κάθε επέμβαση επί γεωργικού προϊόντος από την οποία προκύπτει επίσης γεωργικό προϊόν, με εξαίρεση τις εργασίες εντός της γεωργικής εκμετάλλευσης που είναι απαραίτητες για την προετοιμασία προϊόντος ζωικής ή φυτικής προέλευσης για την πρώτη του πώληση.
7. Εμπορία γεωργικών προϊόντων: η κατοχή ή η έκθεση με σκοπό την πώληση, την προσφορά προς πώληση, την παράδοση ή οποιονδήποτε άλλον τρόπο διάθεσης στην αγορά, με εξαίρεση την πρώτη πώληση από μέρους πρωτογενούς παραγωγού σε μεταπωλητές ή μεταποιητικές επιχειρήσεις και κάθε δραστηριότητα η οποία προετοιμάζει το προϊόν για μια τέτοια πρώτη πώληση· η πώληση από μέρους πρωτογενούς παραγωγού προς τελικούς καταναλωτές λογίζεται ως εμπορία αν πραγματοποιείται σε χωριστό και ειδικό για τον σκοπό αυτό χώρο.
8. Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ): οι επιχειρήσεις που πληρούν τα κριτήρια που ορίζονται στο παράρτημα I του Κανονισμού υπ' αρ. 651/2014.
Εξ' αυτών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 2 του ως άνω παραρτήματος:
- Μεσαίες επιχειρήσεις: οι επιχειρήσεις που απασχολούν λιγότερους από διακόσιους πενήντα (250) εργαζομένους και των οποίων ο ετήσιος κύκλος εργασιών δεν υπερβαίνει τα πενήντα (50) εκατ. ευρώ και/ή το σύνολο του ετήσιου ισολογισμού δεν υπερβαίνει τα σαράντα τρία (43) εκατ. ευρώ.
- Μικρές επιχειρήσεις: οι επιχειρήσεις που απασχολούν λιγότερους από πενήντα (50) εργαζομένους και των οποίων ο ετήσιος κύκλος εργασιών και/ή το σύνολο του ετήσιου ισολογισμού δεν υπερβαίνει τα δέκα (10) εκατ. ευρώ.
- Πολύ μικρές επιχειρήσεις: οι επιχειρήσεις που απασχολούν λιγότερους από δέκα (10) εργαζομένους και των οποίων ο ετήσιος κύκλος εργασιών και/ή το σύνολο του ετήσιου ισολογισμού δεν υπερβαίνει τα δύο (2) εκατ. ευρώ.
Για τον υπολογισμό του αριθμού απασχολουμένων και των χρηματικών ποσών λαμβάνονται υπόψη τα αναφε-ρόμενα στα άρθρα 3 έως 6 του ως άνω παραρτήματος.
Οι επιχειρήσεις που δεν πληρούν τα κριτήρια που ορίζονται στο ως άνω παράρτημα Ι, θεωρούνται μεγάλες.
9. Πάγιες δαπάνες:
Ως πάγιες δαπάνες λαμβάνεται το άθροισμα των εξόδων που έχουν δηλωθεί στα κάτωθι πεδία της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος έτους 2020 (Έντυπο Ε3):
- Παροχές σε εργαζόμενους (581)
- Ασφαλιστικές εισφορές αυτοαπασχολούμενων (585/007)
- Λοιπές αμοιβές για υπηρεσίες ημεδαπής (585/009)
- Λοιπές αμοιβές για υπηρεσίες αλλοδαπής (585/010)
- Ενέργεια (585/011)
- Ύδρευση (585/012)
- Τηλεπικοινωνίες (585/013)
- Ενοίκια (585/014)
- Λοιπά λειτουργικά έξοδα (585/016)
- Χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα (586).
Ειδικά για τις επιχειρήσεις που τηρούν διαχειριστική χρήση που λήγει πριν την 31η Δεκεμβρίου και δεν έχουν υποβάλλει δήλωση φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2020 (έντυπο Ε3), ως πάγιες δαπάνες λαμβά-νεται το άθροισμα των εξόδων που έχουν δηλωθεί στα αντίστοιχα πεδία της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2019, πολλαπλασιαζόμενο επί δύο τρίτα (2/3).
10. Περίοδος αναφοράς: η περίοδος την οποία καλύπτει το καθεστώς ενίσχυσης με τη μορφή επιδότησης παγίων δαπανών και εκτείνεται από τον Απρίλιο 2020 έως και τον Δεκέμβριο 2020.
11. Ζημία προ φόρων: Τα αρνητικά αποτελέσματα προ φόρων με βάση τον κωδικό 529 της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος (έντυπο Ε3) φορολογικού έτους 2020. Ειδικά για τις επιχειρήσεις που τηρούν διαφορετική διαχειριστική χρήση από τη διαχειριστική χρήση που λήγει την 31η Δεκεμβρίου και δεν έχουν υποβάλλει δήλωση φορολογίας εισοδήματος 2020, τα αρνητικά αποτελέσματα προ φόρων με βάση τον κωδικό 529 της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2019.
12. Για τους σκοπούς εφαρμογής της παρούσας απόφασης, λαμβάνονται τα οικονομικά δεδομένα που έχουν υποβληθεί με τις δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος των φορολογικών ετών 2019 και 2020, καθώς και τα δεδομένα των δηλώσεων ΦΠΑ ετών 2019 και 2020, όπως έχουν υποβληθεί εντός των προθεσμιών της υποπερ. δδ της περ. β της παρ. 1 του άρθρου 1 της υπό στοιχεία ΓΔΟΥ 504/28.05.2021 απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων (Β' 2236).
Δικαιούχοι
1. Δικαιούχοι - λήπτες της ενίσχυσης είναι:
- Οι Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης και Αποχέτευσης (Δ.Ε.Υ.Α.), οι Οργανισμοί Λιμένων και οι επιχειρήσεις των ΟΤΑ που δραστηριοποιούνται στους κλάδους «Υπηρεσίες χιονοδρομικού κέντρου» (ΚΑΔ 93.29.19.07) και «Υπηρεσίες θεραπευτικών λουτρών και ιαματικών πηγών» (ΚΑΔ 96.04.10.04).
- Οι ιδιωτικές επιχειρήσεις κάθε νομικής μορφής, συμπεριλαμβανομένων των ατομικών, καθώς και μη κερδοσκοπικές επιχειρήσεις υποκείμενες σε ΦΠΑ, με εξαίρεση τις ακόλουθες:
- Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.) και Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.) που αποτελούν αμιγώς δημοτικές, διαδημοτικές, διακοινοτικές, διανομαρχιακές, κοινοτικές και νομαρχιακές επιχειρήσεις, δημοτικές κοινωφελείς επιχειρήσεις, δημοτικές συνεταιριστικές επιχειρήσεις, ενώσεις προσώπων διαχείρισης κτιρίων, επιτροπές εράνων, ευρωπαϊκοί όμιλοι οικονομικού σκοπού, κοινοπραξίες, διεθνείς οργανισμοί και πολιτικά κόμματα, επιχειρήσεις που έχουν κάνει έναρξη εργασιών μετά την 31η Δεκεμβρίου 2020, οι οποίες πληρούν σωρευτικά τα κριτήρια της επόμενης παραγράφου, καθώς και την προϋπόθεση της παρ. 3.
2. Οι επιχειρήσεις της προηγούμενης παραγράφου πρέπει να πληρούν τα κάτωθι κριτήρια:
- Έχουν την έδρα τους ή μόνιμη εγκατάσταση στην Ελλάδα, λειτουργούν νομίμως, έχουν πληγεί οικονομικά λόγω της εμφάνισης και διάδοσης του COVID-19 και έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον στην ειδική πλατφόρμα «myBusinessSupport», σύμφωνα με την υπό στοιχεία ΓΔΟΥ 504/28.5.2021 απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
- Απασχολούσαν τουλάχιστον έναν (1) εργαζόμενο πλήρους απασχόλησης ή δύο (2) εργαζόμενους μερικής απασχόλησης, με σχέση εξαρτημένης εργασίας, κατά την 1η Αυγούστου 2020 ή κατά την 28η Οκτωβρίου 2020 ή κατά την 1η Μαΐου 2021, σύμφωνα με τα στοιχεία του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ.
- Όσον αφορά τις δηλώσεις φόρου εισοδήματος και ΦΠΑ, εφόσον είχαν κατά νόμο υποχρέωση να τις υποβάλουν:
- έχουν υποβάλει τη δήλωση φορολογίας δήλωση φορολογίας εισοδήματος για το φορολογικό έτος 2019, έως την προηγούμενη μέρα από την έναρξη ισχύος της υπό στοιχεία ΓΔΟΥ 504/28.5.2021 απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων,
- έχουν οριστικοποιήσει την κατάσταση οικονομικών στοιχείων από επιχειρηματική δραστηριότητα («έντυπο Ε3») για το φορολογικό έτος 2020, ανεξάρτητα από την υποβολή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων ή νομικών οντοτήτων, έως την προθεσμία της παρ. 7 του άρθρου 1 της υπό στοιχεία ΓΔΟΥ 504/28.5.2021 απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εφόσον τηρούν διαχειριστική χρήση που λήγει την 31η Δεκεμβρίου,
- έχουν υποβάλει όλες τις δηλώσεις ΦΠΑ για την περίοδο από 1η Ιανουαρίου 2019 μέχρι 31η Μαρτίου 2021, έως την προηγούμενη μέρα από την έναρξη ισχύος της υπό στοιχεία ΓΔΟΥ 504/28.5.2021 απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
- Δεν έχουν τεθεί σε αδράνεια από την 1η Ιανουαρίου 2019 μέχρι και την ημερομηνία ελέγχου και έκδοσης του πιστωτικού ή του δικαιώματος έκπτωσης, όπως αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που τηρούνται στο φορολογικό μητρώο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) ή από την υποβολή μηδενικών δηλώσεων Φόρου Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ) καθ' όλη την περίοδο αυτή.
- Δεν έχει ανασταλεί, μέχρι και την ημερομηνία ελέγχου πληρωμής, η χρήση του ΑΦΜ της επιχείρησης για τη διενέργεια ενδοκοινοτικών συναλλαγών σύμφωνα με την υπό στοιχεία ΠΟΛ.1200/2015 απόφαση ΓΓΔΕ, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει (εξαφανισμένος έμπορος), όπως αυτό προκύπτει από το φορολογικό μητρώο της ΑΑΔΕ.
- Έχουν ενεργό κύριο ΚΑΔ στις 31 Δεκεμβρίου 2020 ένα από τους περιγραφόμενους στο Παράρτημα IV, το οποίο και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας απόφασης, ή των οποίων τα ακαθάριστα έσοδα ενεργού κατά την 31η Δεκεμβρίου 2020 ΚΑΔ δευτερεύουσας δραστηριότητας από τους περιγραφόμενους στο Παράρτημα IV, όπως αυτά προκύπτουν από την αρχική δήλωση φόρου εισοδήματος φορολογικού έτους 2019, είναι μεγαλύτερα από τα ακαθάριστα έσοδα που αντιστοιχούν στον κύριο ΚΑΔ στις 31 Δεκεμβρίου 2020.
- Δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της παρ. 1 του άρθρου 40 του ν. 4488/2017 (Α' 137).
- Είναι υπόχρεες σε τήρηση και έκδοση λογιστικών αρχείων.
- Είναι είτε επιχειρήσεις υποκείμενες σε ΦΠΑ ανεξαρτήτως μεγέθους, είτε μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ), σύμφωνα με τον ορισμό του παραρτήματος Ι του Κανονισμού υπ' αρ. 651/2014, μη υποκείμενες σε ΦΠΑ ή υποκείμενες και απαλλασσόμενες.
- Για τις επιχειρήσεις που έκαναν έναρξη εργασιών πριν την 1η Ιανουαρίου 2019 και δεν άνοιξαν υποκατάστημα από την 1η Απριλίου 2019 έως την 31η Δεκεμβρίου 2020:
- Εφόσον ήταν υποκείμενες σε ΦΠΑ καθ' όλη την περίοδο από Απρίλιο 2019 έως και Δεκέμβριο 2020, ο κύκλος εργασιών τους (κωδικός 312 δήλωσης ΦΠΑ) την περίοδο από Απρίλιο 2020 ως Δεκέμβριο του 2020 να είναι μικρότερος τουλάχιστον κατά 30,00% σε σχέση με τον κύκλο εργασιών τους την αντίστοιχη περίοδο του 2019 και να παρουσιάζουν ζημία προ φόρων.
Ειδικά οι εταιρείες Κ.Τ.Ε.Λ. Α.Ε. και Κ.Τ.Ε.Λ. δεν απαιτείται να πληρούν το κριτήριο της ζημίας προ φόρων, επί τη βάσει των προϋποθέσεων του τμήματος 3.1 του Προσωρινού Πλαισίου.
- Εφόσον δεν ήταν υποκείμενες σε ΦΠΑ ή ήταν υποκείμενες και απαλλασσόμενες οποιαδήποτε στιγμή από τον Απρίλιο 2019 έως και τον Δεκέμβριο 2020, υπό την προϋπόθεση ότι είναι ΜΜΕ, τα έσοδα από πωλήσεις αγαθών και παροχή υπηρεσιών (κωδικός 500 δήλωσης Ε3) του έτους 2020 να είναι μικρότερα τουλάχιστον κατά 30,00% σε σχέση με τα έσοδα από πωλήσεις αγαθών και παροχή υπηρεσιών του έτους 2019 και να παρουσιάζουν ζημία προ φόρων. Ειδικά για τα μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα νομικά πρόσωπα ή νομικές οντότητες γίνεται σύγκριση με το σύνολο εσόδων του πίνακα 2Δ του εντύπου Ν του φορολογικού έτους 2019.
- Για τις επιχειρήσεις που έκαναν έναρξη λειτουργίας μετά την 1η Ιανουαρίου 2019 ή άνοιξαν υποκατάστημα από 1η Απριλίου 2019 έως 31η Δεκεμβρίου 2020, τα έσοδα από πωλήσεις αγαθών και παροχή υπηρεσιών του έτους 2020 (κωδικός 500 δήλωσης Ε3) να είναι μικρότερα κατά τουλάχιστον 30,00% από το σύνολο εξόδων, συμπεριλαμβανομένου του κόστους πωληθέντων (άθροισμα κωδικών 520 και 580 δήλωσης Ε3) και να παρουσιάζουν ζημία προ φόρων. Οι επιχειρήσεις του προηγούμενου εδαφίου είναι επιλέξιμες ανεξαρτήτως της μείωσης του κύκλου εργασιών τους ή των εσόδων τους την περίοδο από Απρίλιο 2020 έως Δεκέμβριο 2020 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του έτους 2019, με βάση το τμήματος 3.1 του Προσωρινού Πλαισίου.
3. Επιπλέον των κριτηρίων της παρ. 2, οι επιχειρήσεις πρέπει να μην έχουν στη διάθεσή τους προηγούμενη ενίσχυση η οποία έχει κηρυχθεί ασυμβίβαστη με απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, και επιπλέον,
- οι μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις να μην ήταν προβληματικές κατά την έννοια του Κανονισμού υπ' αρ. 651/2014 στις 31 Δεκεμβρίου 2019, και
- οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις, όπως ορίζονται στην παρ. 8 του άρθρου 2 της παρούσας, κατά τη στιγμή χορήγηση της ενίσχυσης:
- να μην υπάγονται σε συλλογική πτωχευτική διαδικασία ή άλλη διαδικασία αφερεγγυότητας βάσει του ισχύοντος νομικού πλαισίου και
- να μην έχουν λάβει ενίσχυση διάσωσης και δεν έχουν ακόμη αποπληρώσει το δάνειο ή λύσει τη σύμβαση εγγύησης και να μην έχουν λάβει ενίσχυση αναδιάρθρωσης και υπόκεινται ακόμη σε σχέδιο αναδιάρθρωσης.
Ο έλεγχος της εν λόγω προϋπόθεσης γίνεται και σε επίπεδο ενιαίας επιχείρησης.
Ύψος ενίσχυσης
- Το ύψος της ενίσχυσης προσδιορίζεται τυποποιημένα, ως ακολούθως:
Ενίσχυση = 20% * {(9/12) * Πάγιες δαπάνες - [(1/2) * ποσά που έλαβε η επιχείρηση δυνάμει των υπό στοιχεία ΓΔΟΥ 94/2.5.2020 (Β' 1645), ΓΔΟΥ 148/3.7.2020 (Β' 2729), ΓΔΟΥ 233/10.10.2020 (Β' 4471), ΓΔΟΥ 281/13.11.2020 (Β' 5047) αποφάσεων των Υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων] - [ποσά που έλαβε η επιχείρηση δυνάμει των υπό στοιχεία 39162/15.4.2020 (Β' 1457), ΓΔΟΥ 134/16.6.2020 (Β' 2377), ΓΔΟΥ 199/19.8.2020 (Β' 3460), ΓΔΟΥ 217/15.9.2020 (Β' 3948), ΓΔΟΥ 245/26.10.2020 (Β' 4752) αποφάσεων των Υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων]}.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!