Σοβαρές υπόνοιες για την ύπαρξη «γκρίζων ζωνών» που επιτρέπουν την παράνομη μεταφορά εύφλεκτων εμπορευμάτων ή γενικότερα επικίνδυνων φορτίων με τον σιδηρόδρομο γεννούν οι εξελίξεις και οι αποκαλύψεις των τελευταίων ημερών.
Όπως προκύπτει από τη διαδικασία, αλλά και παραδέχεται και η ίδια η Hellenic Train σε ανακοίνωσή της, τα κοντέινερ φορτώνονται στα εμπορευματικά τρένα με το περιεχόμενό τους να γίνεται αποδεκτό κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα της σιδηροδρομικής εταιρείας, η οποία συνήθως περιορίζεται στην αποδοχή παραστατικών και δηλώσεων φορτίου. Σιδηροδρομικές πηγές σημειώνουν ότι ο έλεγχος, τον οποίο πραγματοποιεί ο υπάλληλος με την ειδικότητα του «επισκέπτη» αφορά κατά βάση τις πλατφόρμες και τη σύνδεση του τροχαίου υλικού και όχι το περιεχόμενο των κοντέινερ. Εν αναμονή του πορίσματος του ΕΜΠ, αλλά και του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων (ΕΟΔΑΣΑΑΜ) για τα αίτια της σύγκρουσης και της έκρηξης που ακολούθησε προκαλώντας τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία που έχουν γνωρίσει οι ελληνικές ράγες και οδηγώντας στον θάνατο 57 ανθρώπους, προκύπτει πως η φόρτωση άγνωστων φορτίων και η μεταφορά τους με τον σιδηρόδρομο όχι μόνο δεν αποκλείεται πλέον ως ενδεχόμενο, αλλά αποτελεί μια πρακτική γνωστή και στην κυβέρνηση δεδομένου ότι έχουν ήδη εντοπιστεί παραβάτες.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!