Στον πάγο παραμένουν τα έργα οριστικής αποκατάστασης των οδικών και σιδηροδρομικών υποδομών στη Θεσσαλία και τη Φθιώτιδα, οι οποίες υπέστησαν πρωτοφανείς καταστροφές μετά το διπλό κύμα κακοκαιριών Daniel και Elias.
Δεκαέξι μήνες μετά τις καταστροφές τα μεγάλα έργα ευθύνης του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι άγνωστο πότε θα ξεκινήσουν, ενώ η πολύπαθη περιοχή καλείται να κάνει κι άλλη υπομονή. Αντίστοιχα και ο σιδηρόδρομος φαίνεται ότι θα είναι για αρκετά χρόνια ακόμα καταδικασμένος σε βραδυπορείες, την ώρα που ορισμένα τμήματά του βρίσκονται ακόμα εκτός κυκλοφορίας.
Μετά τις καθυστερήσεις στην έναρξη της διαγωνιστικής διαδικασίας, η επιλογή του υπουργείου να προχωρήσει τα έργα του 1,35 δισεκατομμυρίου ευρώ μόνο με τους τέσσερις «μεγάλους» του τεχνικού κλάδου όχι μόνο δε δικαιώνεται, αλλά προκύπτει ότι αποτελεί η ίδια πηγή νέων καθυστερήσεων που απειλούν να εκτροχιάσουν τα χρονοδιαγράμματα και να οδηγήσουν στην απώλεια πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, το οποίο τα συγχρηματοδοτεί.
Διαβάστε περισσότερα στο ethnos.gr
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!