Ανισορροπία στους τζίρους των εμπορικών καταστημάτων, μεταξύ αυτών που εδρεύουν στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και εκείνων που βρίσκονται στην ανατολική πλευρά της πόλης, έφερε το μετρό, τις πρώτες σαράντα μέρες λειτουργίας του.
Ειδικότερα και σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, Παντελή Φιλιππίδη, από την έναρξη λειτουργία του μετρό μέχρι σήμερα οι τζίροι των εμπορικών καταστημάτων του κέντρου αυξήθηκαν κατά περίπου 20%, ενώ στον αντίποδα μειώθηκαν κατά περίπου 10%-15% αυτοί των μαγαζιών που βρίσκονται στα ανατολικά της πόλης, στις περιοχές που περνάει ο υπόγειος σιδηρόδρομος.
Κατά τον κ. Φιλιππίδη, στο γεγονός αυτό συνέβαλλαν η ευκολότερη πρόσβαση στο κέντρο με το μετρό, η διάθεση του κόσμου να χρησιμοποιήσει έστω και από περιέργεια το νέο έργο αλλά και η περίοδος των γιορτών, αφού παραδοσιακά σε αυτό το διάστημα ο κόσμος κατεβαίνει μαζικότερα στο στολισμένο κέντρο.
Διαβάστε περισσότερα στο ethnos.gr
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!