Παραδοχή των τεράστιων κενών, των ελλείψεων σε κρίσιμα συστήματα, της απουσίας κουλτούρας συνεργασίας και ασφάλειας μεταξύ των σιδηροδρομικών φορέων και της υποστελέχωσης που κατέτρωγε χρόνο με το χρόνο τον σιδηρόδρομο συρρικνώνοντας ολο και πιο πολύ το έργο και τον ρόλο του, αποτελεί το νομοσχέδιο για τη μεταρρύθμιση του σιδηροδρόμου που παρουσίασε στο υπουργικό συμβούλιο της Δευτέρας ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταικούρας.
Το υπουργείο μάλιστα υπόσχεται ότι μέσα σε ένα χρόνο θα έχει καταφερει να κάνει ό,τι δεν έγινε επί δεκαετίες συγκροτώντας έναν ευρωπαικό σύγχρονο σιδηρόδρομο που θα υπακούει πλήρως στις ευρωπαϊκές προδιαγραφες ασφαλείας, ένα φιλόδοξο στοίχημα που μένει να φανεί εάν τελικώς θα κερδηθεί.
Θα πρέπει, πάντως, να σημειωθεί ότι ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει τα έργα μόνιμης αποκατάστασης των καταστροφών που άφησαν πίσω τους οι κακοκαιρίες Daniel και Elias με τις σχετικές προσκλήσεις να έχουν μετατεθεί για το διήμερο μεταξύ 5 και 6 Δεκεμβρίου. Το κόστος των εργασιών ανέρχεται στα 463 εκατομμύρια ευρώ και σε αυτές συμπεριλαμβάνεται η σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση του κύριου άξονα.
Διαβάστε περισσότερα στο ethnos.gr
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!