Από τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες θα ξεκινήσει η εφαρμογή της νέας υπηρεσίας myEFKAlive, με την οποία οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσης από τους υπαλλήλους χωρίς να χρειαστεί να μετακινούνται σε άλλα νησιά.
Η νέα υπηρεσία, που θα παρουσιαστεί σήμερα από τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη, τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη και τον διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή, θα δίνει πρόσβαση τα άτομα που δεν μπορούν να έχουν δια ζώσης επαφή με τον Φορέα καθώς ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές.
Ο ασφαλισμένος κλείνει ραντεβού μέσω του gov.gr και του efka.gov.gr όποια ημέρα επιθυμεί προκειμένου να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης.
Η διαδικασία του ραντεβού
Η διαδικασία ορισμού ραντεβού είναι αποκλειστικά ηλεκτρονική με τους κωδικούς TAXISnet. Για να κλείσει ο ασφαλισμένος το ψηφιακό του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωρίσει:
- το ονοματεπώνυμό του,
- την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email),
- τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου,
- τη διεύθυνσή του.
Η πρόσβαση στο ραντεβού δεν απαιτεί αυξημένες ψηφιακές δεξιότητες, καθώς γίνεται απευθείας μέσω συνδέσμου (link) που αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) του αιτούντα.
Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης θα ζητηθεί η επίδειξη εγγράφων ταυτοποίησης σας, ανάλογα την περίπτωση (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, άδεια παραμονής, καταστατικό εταιρείας κ.λπ.).
Η υπηρεσία θα λειτουργεί πιλοτικά για 10-15 συγκεκριμένες συναλλαγές. Μέχρι τέλος του χρόνου το myEFKAlive θα επεκταθεί σε όλη τη νησιωτική χώρα και μέρος της ηπειρωτικής, και εντός του 2022 σε όλη τη χώρα.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!