Νέα
  • ΓΔ: 1452.5 -0.26%
  • Τζίρος: 507,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ergon: Ρεκόρ τζίρου για το 2022 – Τα σχέδια για νέα καταστήματα και ξενοδοχεία

Επέκταση με νέα καταστήματα Ergon σε Ελλάδα και εξωτερικό και νέα ξενοδοχειακά resorts στη Χαλκιδική σχεδιάζουν τα αδέρφια Δούζη, δημιουργοί της Ergon Foods, οι οποίοι παράλληλα μεγαλώνουν την προϊοντική γκάμα των καταστημάτων τους. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, η φετινή χρονιά θα κλείσει σε νέα ιστορικά επίπεδα, με τον τζίρο να διπλασιάζεται σε σχέση με πέρυσι.

Επέκταση δικτύου

Ξεκινώντας από το δίκτυο καταστημάτων του ομίλου, αυτή τη στιγμή διαθέτει 23 καταστήματα: 14 στην Ελλάδα, 4 στην Κύπρο, 3 στην Αγγλία (Λονδίνο) και από 1 σε Βέλγιο (Βρυξέλλες) και Κατάρ (Ντόχα).

Όπως ανέφερε στην «Ημερησία», ένας εκ των ιδρυτών της εταιρείας, ο Θωμάς Δούζης, «για το επόμενο διάστημα σχεδιάζουμε το άνοιγμα 2 ακόμη καταστημάτων στο Λονδίνο, όπου καταγράφουμε πολύ υψηλές επιδόσεις και ενός στο Άμπου Ντάμπι».

Ο όμιλος θα έχει παρουσία και στην Αγορά Μοδιάνο – η οποία ύστερα από συνεχείς αναβολές στα εγκαίνια, σχεδόν έξι μηνών, αναμένεται να ανοίξει στα τέλη Νοεμβρίου με αρχές Δεκεμβρίου – με ένα νέο concept: τον Φούρνο 72H Artisanal Bakehouse.

Ergon Agora East

Αναφορικά με το Ergon Agora East, ο προϋπολογισμός του οποίου ανήλθε σε περίπου €2,5 εκατ. – ο κ. Δούζης υπογραμμίζει ότι «από τα μέσα του 2021 που ξεκίνησε η λειτουργία του, η πορεία είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακή. Συνεχώς κάνουμε νέα ρεκόρ τζίρου».

Θυμίζουμε ότι το Ergon Agora East βρίσκεται επί της Λεωφόρου Γεωργικής Σχολής 50 στη Θεσσαλονίκη, σε μία έκταση 15 στρεμμάτων. Πρόκειται για έναν πολυχώρο φαγητού και υπεραγοράς, ο οποίος συμπληρώνεται με άλλου είδους concepts, όπως φούρνο, καφέ, κήπο, κάβα, σινεμά, μπαρ κλπ.

Σημειώνεται ότι τον Απρίλιο του 2021 η εταιρεία προχώρησε, επίσης, στη μίσθωση ενός νέου υποκαταστήματος επί της οδού Μιαούλη 53 στη Θεσσαλονίκη με σκοπό τη χρησιμοποίησή του ως παρασκευαστήριο ψωμιού, ώστε τα υπόλοιπα καταστήματά της εταιρείας να προμηθεύονται τα προϊόντα του.

Νέα ξενοδοχεία

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν τα αδέρφια Δούζη και για τον ξενοδοχειακό τομέα.

Το περασμένο καλοκαίρι ξεκίνησε τη λειτουργία του το ERGON Beach House Nikiti, στη Νικήτη Χαλκιδικής, Ο χώρος που περιλαμβάνει εστιατόριο, παντοπωλείο και beach bar άνοιξε στο πρώην, Camping Nikiti, σε έκταση 10.419 τ.μ. Σύμφωνα με τον Θωμά Δούζη, «σχεδιάζουμε να αξιοποιήσουμε την έκταση του παλιού κάμπινγκ στο σύνολό της, ανοίγοντας ξενοδοχείο 40 δωματίων εντός του 2023. Έχουμε άλλωστε το know-how από το Ergon House στο Σύνταγμα, ανάλογης δυναμικότητας, το οποίο πήγε πολύ καλά φέτος λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης στην πρωτεύουσα».

Επιπλέον, όπως ανέφερε ο κ. Δούζης, η εταιρεία έχει λάβει έγκριση ένταξης επενδυτικού έργου στις διατάξεις του Αναπτυξιακού Νόμου (Ν. 4399/2016) για την ίδρυση μίας ακόμη ξενοδοχειακής μονάδας, επίσης στη Χαλκιδική, ένα project το οποίο προγραμματίζεται να είναι έτοιμο μέσα στο 2024.

Εμφαση σε ελληνικά προϊόντα

Τέλος, η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση και στα προϊόντα Ελλήνων παραγωγών που φιλοξενεί στα καταστήματά της. Στην τελευταία έκθεση της SIAL Paris, στο περίπτερο της φιλοξένησε μια σειρά 5 κωδικών με πατατάκια που παράγονται στις Σέρρες, τα οποία είχαν πολύ καλή ανταπόκριση από τους επισκέπτες. Αυτά τα πατατάκια, για την ώρα βρίσκονται στα καταστήματα Ergon, στην αλυσίδα Μασούτης και σε κάποια μικρότερα σημεία πώλησης, ωστόσο μεγαλώνει διαρκώς η διανομή τους. Η τιμή τους στη λιανική «παίζει» μεταξύ των Lay’s και των Kettle, καθώς όπως είπε ο κ. Δούζης «θέλουμε να είμαστε upper class, χωρίς όμως να φθάνουμε στην υπερβολή». Στο συγκεκριμένο περίπτερο φιλοξενήθηκε επίσης και μια σειρά 5 κωδικών με σοκολάτες σε πολύ ιδιαίτερες γεύσεις.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία δίνει μεγάλη έμφαση και στη συσκευασία, την οποία την κάνει in house σε συνεργασία και με διάφορους γραφίστες.

Απορροφά τις αυξήσεις του κόστους

Σε επίπεδο κόστους, η Ergon αντιμετώπισε τις μεγαλύτερες ανατιμήσεις σε ενέργεια, αλεύερι και ηλιέλαιο, ωστόσο όπως τόνισε ο κ. Δούζης «απορροφήσαμε το μεγαλύτερο μέρος των αυξήσεων για να μην επιβαρύνουμε τους πελάτες μας. Φθάνουμε όμως σε κάποια σημεία που δεν μπορούμε να μην κάνουμε κάποιες ανατιμήσεις, ειδικά στο φαγητό, όχι στα προϊόντα».

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ