Αλήθεια πόσοι πολίτες γνωρίζουν τι είναι ο ΑΔΜΗΕ και τι διαχειρίζεται; Ο Ανεξάρτητος Διαχειριστής Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας επιστράτευσε μια από τις πιο αγαπητές influencers, την Έλενα, Χαραλαμπούδη του 5 Min Mum Channel και τον ραδιοφωνικό παραγωγό Νικόλα Ράπτη για τη νέα του διαφημιστική καμπάνια.
Οι δύο τους με έναν εξαιρετικά χιουμοριστικό και έξυπνο τρόπο, σύστησαν στο κοινό τον ρόλο του ΑΔΜΗΕ. Με ατάκες γεμάτες φαντασία και δημιουργική προσέγγιση, κατάφεραν να εξηγήσουν τι ακριβώς κάνει ο ΑΔΜΗΕ, προσφέροντας στο κοινό στιγμές γέλιου και ταυτόχρονα γνώση για τον Ανεξάρτητο Διαχειριστή Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας. Έτσι, η σοβαρή και πολύπλοκη αποστολή του ΑΔΜΗΕ έγινε προσιτή και κατανοητή, ακόμη και για όσους δεν έχουν ιδέα από ενέργεια!
Το story
Το στόρι της διαφήμισης είναι απλό και χαριτωμένο: βρισκόμαστε σε μια δεξίωση γάμου, και όπως συχνά συμβαίνει, οι καλεσμένοι δεν γνωρίζονται μεταξύ τους και θα περάσουν τουλάχιστον τρεις ώρες μαζί, προσπαθούν να σπάσουν τον πάγο. Οι ερωτήσεις για το «του γαμπρού ή της νύφης;» και «με τι ασχολείσαι;» κάνουν την εμφάνισή τους, οδηγώντας σε παρεξηγήσεις, ειδικά όταν κάποιος αναφέρει ότι δουλεύει στον... ΑΔΜΗΕ.
Στο τραπέζι κάθονται αγαπημένοι χαρακτήρες από το 5 Min Mum Channel: η κυρία Καλλινίκου, της οποίας ο σύζυγος είναι προπονητής στη Γ' Εθνική, η Πελούσια που ήθελε να γίνει ηθοποιός αλλά την κέρδισαν οι επιχειρήσεις του άντρα της, και το ζευγάρι με έναν άντρα που εργάζεται στον ΑΔΜΗΕ και τη σύζυγό του, ηθοποιό του "ποιοτικού θεάτρου".
Οι αμήχανες συζητήσεις γίνονται αφορμή για ξεκαρδιστικές στιγμές, καθώς τα επαγγέλματα δεν γίνονται πάντα κατανοητά και το ακρωνύμιο ΑΔΜΗΕ δημιουργεί σύγχυση.
Όπως γράφει ο Διαχειριστής σε ανάρτησή του: «ΑΔΜΗΕ. Τι σημαίνει αυτό το εξωτικό ακρωνύμιο; Μήπως είναι μία ακόμα υπηρεσία της Εφορίας ή κάποια ανερχόμενη ποδοσφαιρική ομάδα τοπικού πρωταθλήματος;
Ο ΑΔΜΗΕ aka Ανεξάρτητος Διαχειριστής Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας, φροντίζει ώστε η ηλεκτρική ενέργεια να ταξιδεύει με ασφάλεια σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.
Πώς το κάνει όμως αυτό και πόσο σημαντικό είναι τελικά για τους καταναλωτές; Το εξηγούν με χιουμοριστικό τρόπο η Έλενα Χαραλαμπούδη και ο Nikolas Raptis, ο οποίος στο παρακάτω βίντεο «μεταμορφώνεται» σε εργαζόμενο του Διαχειριστή».
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!