Για τη Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, αξία έχει να υποστηρίζει τους ανθρώπους να διεκδικούν τη ζωή που επιθυμούν. Να είναι δίπλα τους ώστε να καταφέρνουν περισσότερα κάθε μέρα. Με σκοπό να έρθει ακόμα πιο κοντά στους καταναλωτές, και μάλιστα εκεί που συχνάζουν, δημιούργησε τα νέα σημεία ενημέρωσης και εμπειρίας, EurolifeHub. Σε κάθε EurolifeHub οι επισκέπτες μπορούν να βρουν τις απαντήσεις σε κάθε απορία τους που σχετίζεται με την ασφάλιση, και να μάθουν ό,τι χρειάζονται προκειμένου να προστατέψουν όλα όσα έχουν αξία για εκείνους. Μέσα από την νέα αυτή πρωτοβουλία, η εταιρεία δείχνει έμπρακτα για άλλη μια φορά ότι στο επίκεντρο όλων όσων σχεδιάζει και υλοποιεί βρίσκεται ο άνθρωπος. Γιατί για τη Eurolife FFH, αξία έχεις εσύ!
Τα EurolifeHub αποτελούν φυσικά σημεία μέσα από τα οποία η Eurolife FFH «συναντάει» τους καταναλωτές σε τρία μεγάλα εμπορικά κέντρα της Lamda Development – το The Mall Athens και το Golden Hall στην Αθήνα, και το Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη. Μέσα στα ειδικά διαμορφωμένα stages, τα οποία καλωσορίζουν εδώ και λίγες μέρες τους καταναλωτές, οι επισκέπτες μπορούν να μάθουν περισσότερα για την ασφάλισή τους και να ενημερωθούν για τις πρωτοβουλίες και τα προϊόντα της Eurolife FFH που ταιριάζουν στις ανάγκες τους.
Όλα αυτά, μέσα σε ένα φιλόξενο και διαδραστικό περιβάλλον, αφού τα EurolifeHub προσφέρουν επίσης ένα άνετο spot στο οποίο οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν ένα διάλειμμα ανάμεσα στα ψώνια τους, να φορτίσουν το κινητό τους, να εργαστούν απολαμβάνοντας δωρεάν wifi, αλλά και να διεκδικήσουν δώρα λαμβάνοντας μέρος σε διασκεδαστικές δράσεις.
Πρώτη από αυτές, μια ενέργεια που μας γυρίζει στα μαθητικά μας χρόνια. Όλοι όσοι επισκεφθούν τα EurolifeHub τα Παρασκευοσάββατα 13-14, 20-21 και 27-28 Σεπτεμβρίου, θα μπορέσουν να τεστάρουν τις γνώσεις τους σε ένα… έκτακτο διαγώνισμα! Όσοι λάβουν μέρος στο παιχνίδι απαντώντας στις ερωτήσεις ενός σύντομου κουίζ, θα κερδίσουν δώρα από την Eurolife FFH, ενώ οι «αριστούχοι» θα έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν δωροεπιταγές αξίας €100 για είδη τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και σχολικά, για να ξεκινήσει η σεζόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!
Στόχος της Eurolife FFH είναι να προσφέρει ακόμα περισσότερα σε εκείνους που την εμπιστεύονται και να αφουγκράζεται διαρκώς τις ανάγκες των ανθρώπων. Γι΄αυτό η νέα εμπειρία των EurolifeHub φέρνει την ασφάλιση πιο κοντά στους καταναλωτές, προσφέροντάς τους χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές, με τον πιο άμεσο και φιλικό τρόπο. Γιατί για την Eurolife FFH, αξία έχεις εσύ!
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!