Τη σταθερά ανοδική πορεία αλλά και τις μεγάλες αναπτυξιακές προοπτικές της Παπαστράτος, επιβεβαιώνουν τα οικονομικά αποτελέσματα του 2023.
Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει με συνέπεια τόσο στο ανθρώπινο κεφάλαιο όσο και στις εγκαταστάσεις της, με στόχο την προαγωγή της βιωσιμότητας και την επέκταση του αποτυπώματός της στο διεθνές περιβάλλον.
Οι βασικοί Δείκτες Οικονομικής Απόδοσης
Η Παπαστράτος κατέγραψε αύξηση 10% στον μικτό τζίρο, ο οποίος ανήλθε σε 1,75 δισ. ευρώ το 2023, από 1,6 δισ. ευρώ το 2022.
Η αύξηση αυτή αποδίδεται στη στρατηγική εξωστρέφειας της εταιρείας, η οποία επεκτείνει διαρκώς την παρουσία της σε διεθνείς αγορές.
Ο καθαρός τζίρος ανέρχεται στα 763 εκατ. ευρώ το 2023, έναντι 657 εκατ. ευρώ το 2022, με τις εξαγωγές να σημειώνουν αύξηση κατά €58 εκατ.
Το κόστος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 11%, κυρίως λόγω των αυξημένων αγορών πρώτων υλών και της αναβάθμισης του παραγωγικού εξοπλισμού, στο πλαίσιο της ενίσχυσης της παραγωγικής δυναμικότητας.
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 145 εκατ. ευρώ το 2023, σημειώνοντας αύξηση συγκριτικά με τα €105 εκατ. του 2022. Η αύξηση αυτή αντανακλά την επιτυχημένη διαχείριση των λειτουργικών εξόδων, καθώς και την ισχυρή εμπορική απόδοση της εταιρείας.
Το καθαρό αποτέλεσμα της χρήσης 2023 ανήλθε στα 110 εκατ. ευρώ, έναντι 85 εκατ. ευρώ το 2022, επιβεβαιώνοντας τη θετική χρηματοοικονομική πορεία της εταιρείας.
Κατά τη διάρκεια της χρήσης η εταιρεία συνεισέφερε στα κρατικά ταμεία 1 δισ. ευρώ σε φόρους, το οποίο αντιστοιχεί στο 1.7% των συνολικών φορολογικών εσόδων του προϋπολογισμού.
Σε επίπεδο ισολογισμού, η Παπαστράτος επένδυσε 119 εκατ. ευρώ σε νέα πάγια το 2023, ενώ το 2022 είχε επενδύσει €100 εκατ., ενισχύοντας τις υποδομές της και βελτιώνοντας την παραγωγική της ικανότητα. Οι επενδύσεις αυτές είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας και την υποστήριξη της εξαγωγικής δυναμικής της εταιρείας.
Το εργοστάσιό της Παπαστράτος στον Ασπρόπυργο είναι ένα από τα τρία κύρια κέντρα αποκλειστικής παραγωγής θερμαινόμενων ράβδων καπνού της Philip Morris International στην Ευρώπη και, χάρη στη λειτουργία του, η εταιρεία έχει ενισχύσει σημαντικά το εξαγωγικό έργο της χώρας, καθώς οι ξένες αγορές απορροφούν τη συντριπτική πλειονότητα της παραγωγής.
Η εταιρεία έχει εξελιχθεί σε μια καθαρά εξαγωγική δύναμη, καθώς σχεδόν το 60% των παραγόμενων προϊόντων σήμερα εξάγεται σε 20 χώρες.
Η μεγαλύτερη αγορά στην οποία εξάγει είναι η Ιαπωνία και ακολουθούν η Ισπανία και η Γερμανία.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!