Τα luxury brands πουλάνε στην Ελλάδα. Η αγορά των ειδών πολυτελείας καταγράφει εντυπωσιακή ανάπτυξη στη χώρα μας και αποφέρει μεγάλα κέρδη στις εταιρείες. Στα οπτικά η Luxottica Hellas έβαλε τα... γυαλιά στους Έλληνες, παρουσιάζοντας αύξηση πωλήσεων 9,7%, φτάνοντας τα 29,8 εκατομμύρια ευρώ το 2023, από 27,1 εκατομμύρια ευρώ το 2022.
Παράλληλα, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 5,47 εκατομμύρια ευρώ, καταγράφοντας μια ελαφριά αύξηση σε σχέση με τα 5,33 εκατομμύρια ευρώ του 2022.
Η αυξημένη τουριστική κίνηση και η ενίσχυση του αγοραστικού ενδιαφέροντος έχουν συντελέσει στην εντυπωσιακή επίδοση της εταιρείας στην Ελλάδα, που είναι θυγατρική της Luxottica Group SpA, ηγέτη στον τομέα των πολυτελών γυαλιών με ένα εντυπωσιακό portfolio με κορυφαία εμπορικά σήματα όπως Prada, Miu Miu, Dolce & Gabbana, Giorgio Armani, Burberry, Oakley, Vogue και Ray-Ban.
Η εταιρεία έχει προτείνει τη διανομή μερίσματος ύψους 5,4 εκατομμυρίων ευρώ στον κύριο μέτοχο, Luxottica Group SpA. Υπενθυμίζεται ότι το 2023 καταβλήθηκε στους μετόχους το ποσό των 5,3 εκατομμυρίων ευρώ ως μέρισμα, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική της εταιρείας για την αποδοτική κατανομή των κερδών.
Ας σημειωθεί ότι η Luxottica, ση οποία εμπορεύεται σκελετούς οράσεως, γυαλιά ηλίου και οφθαλμικούς φακούς, έχει ενισχύσει τη θέση της στην αγορά τα τελευταία χρόνια, μετά και το deal με την ελληνική βιομηχανία παραγωγής οπτικών Union Optic, μέσω της Shamir, μέλος της Essilor Luxottica.
Στρατηγικές επεκτάσεις και καινοτομίες
Η Luxottica συνεχίζει να επενδύει στην ελληνική αγορά, επεκτείνοντας την παρουσία της μέσω νέων συνεργασιών στη λιανική, σε κεντρικές περιοχές των μεγάλων πόλεων, όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, ενισχύοντας την προσβασιμότητα των προϊόντων της στους καταναλωτές.
Η καινοτομία είναι επίσης στο επίκεντρο της στρατηγικής της Luxottica. Η εταιρεία επενδύει στην τεχνολογία και την έρευνα για την ανάπτυξη νέων προϊόντων και τη βελτίωση της ποιότητας των γυαλιών της. Οι τεχνολογικές εξελίξεις, όπως οι έξυπνοι φακοί και οι προηγμένες λύσεις προσαρμογής, αποτελούν μέρος της στρατηγικής της για να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία της στην αγορά.
Τροχοπέδη το παρεμπόριο
Ωστόσο, η Luxottica στην Ελλάδα αντιμετωπίζει προκλήσεις που έχουν όλες οι εταιρείες και επηρεάζουν την απόδοση τους. Το παρεμπόριο αποτελεί μια σημαντικο πρόβλημαπρόκληση, με τα παράνομα προϊόντα να κατακλύζουν την αγορά, επηρεάζοντας τις πωλήσεις των αυθεντικών προϊόντων.
Επιπλέον, τα λειτουργικά κόστη ασκούν πιέσεις στην κερδοφορία της Luxottica. Η εταιρεία αντιμετωπίζει αυξημένα έξοδα για τη διαχείριση των καταστημάτων, την εφοδιαστική αλυσίδα και τη διατήρηση της ποιότητας των προϊόντων. Αυτά τα κόστη, σε συνδυασμό με τις αυξανόμενες τιμές πρώτων υλών επηρεάζουν τα περιθώρια κέρδους.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!