Νέα
  • ΓΔ: 1452.5 -0.26%
  • Τζίρος: 507,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Samsung: Ποντάρει στην τεχνητή νοημοσύνη και τον Ελληνα «γκατζετάκια» για να βρεθεί στην κορυφή

Η τεχνητή νοημοσύνη «εισβάλει» στα σπίτια μας για να μας κάνει τη ζωή πιο εύκολη, αλλά και για να συμβάλλει στην εξοικονόμηση ενέργειας. Οι οικιακές συσκευές γίνονται όλο και πιο έξυπνες, και η Samsung ποντάρει στον Έλληνα γκατζετάκια για να αυξήσει τις πωλήσεις, εν μέσω ενός θερμού καλοκαιριού με σημαντικά αθλητικά γεγονότα όπως το Euro του ποδοσφαίρου και οι Ολυμπιακού Αγώνες.

Η Samsung είναι τρίτη στην αγορά των μεγάλων οικιακών συσκευών στην Ελλάδα, κατέχοντας το 12% του μεριδίου αγοράς στα ψυγεία και το 10,5% στα πλυντήρια. Αισιοδοξεί να ιντριγκάρει τους καταναλωτές εστιάζοντας στην AI, για να βρεθεί στην κορυφή. «Στόχος μας είναι η αύξηση μεριδίου αγοράς σε όλες τις κατηγορίες και στην τριετία (2026) να είμαστε το Νο 1 στην αγορά» τόνισε ο  Γιώργος Τσαούσης, Επικεφαλής του τμήματος Consumer Electronics της Samsung Electronics Hellas.

Μπορεί το πρώτο πεντάμηνο να είδε τις πωλήσεις να βυθίζονται (-61% από Ιανουάριο - Μάιο) λόγω λήξης της επιδότησης αλλαγής συσκευών που ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο, ωστόσο η αγορά αυτή παραμένει σταθερή λόγω της ανάγκης για αντικατάσταση παλαιότερων συσκευών. Ειδικά τα πλυντήρια, έχουν δει αύξηση στις πωλήσεις κατά 8% το τελευταίο τετράμηνο, χάρη στην εξοικονόμηση ενέργειας και τη δυνατότητα απομακρυσμένου ελέγχου που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη.

«Ο Έλληνας καταναλωτής είναι γνωστός για την αγάπη του προς την τεχνολογία και τα γκάτζετ. Είναι ένας από τους πρώτους στην Ευρώπη που υιοθετεί νέα τεχνολογικά trends, και η Samsung, με τη συνεχή καινοτομία της στις οικιακές συσκευές, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του. Ειδικά με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στις συσκευές της, η Samsung έχει καταφέρει να προσφέρει προϊόντα που όχι μόνο εντυπωσιάζουν με τις δυνατότητές τους, αλλά και διευκολύνουν την καθημερινή ζωή. Ενόψει ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου και Ολυμπαικών Αγωνων αγοράζουν τηλεοράσεις. Και λόγω ζέστης αγοράζουν ψυγεία. Έχουν κατακλυστεί τα καταστηματα απο κόσμο τις τελευταίες ημέρες» σημείωσε ο  κ.Τσαούσης.

O Γιώργος Τσαούσης, επικεφαλής του Τμήματος Consumer Electronics της Samsung σε Ελλάδα και Κύπρο

Αυξάνει η τάση για μεγαλύτερες τηλεοράσεις 

Με την έλευση των μεγάλων αθλητικών γεγονότων, όπως το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο και οι Ολυμπιακοί Αγώνες, οι Έλληνες καταναλωτές στρέφονται στην αγορά νέων τηλεοράσεων. Η τάση για μεγαλύτερες και πιο εξελιγμένες τηλεοράσεις συνεχίζει να αυξάνεται, με την Samsung να κατέχει το 38% της αγοράς στην Ελλάδα. Η ζήτηση για τηλεοράσεις, ειδικά μεγάλων διαστάσεων όπως 75 ιντσών και πάνω, έχει αυξηθεί κατά 11% το τελευταίο διάστημα λόγω των αθλητικών διοργανώσεων. Η Samsung Hellas βρίσκεται στη δεύτερη θέση στην Ευρώπη στην αγορά τηλεοράσεων αυτής της κατηγορίας. 

Παράλληλα, το θερμό κλίμα στρέφει τους καταναλωτές προς τα  ψυγεία κι άλλα προϊόντα ψύξης. Tο ψυγείο Family Hub διαθέτει ενσωματωμένη οθονη αφής και κάμερα και ενημερώνει για τα προϊόντα που καταναλώθηκαν. Η τεχνητή νοημοσύνη προσαρμόζει τη λειτουργία της συσκευής σύμφωνα με τις συνήθειες του χρήστη, όπως το πότε ανοίγει το ψυγείο και πόσο συχνά. 

«Οι Έλληνες καταναλωτές, ειδικά όσοι είναι κάτω των 45 ετών, είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες και κατανοούν τα οφέλη που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη στην εξοικονόμηση ενέργειας και την ευκολία χρήσης» πρόσθεσε ο κ. Τσαούσης.

Η Samsung επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός διασυνδεδεμένου οικοσυστήματος για το σπίτι. Οι συσκευές της επικοινωνούν μεταξύ τους, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη και έξυπνη εμπειρία χρήσης. 

Με ενσωματωμένο Wi-Fi, εσωτερικές κάμερες, chip τεχνητής νοημοσύνης και συμβατότητα με την εφαρμογή SmartThings, οι τελευταίες συσκευές Bespoke AI της Samsung διαθέτουν βελτιωμένες λειτουργίες. Το AI Home περιλαμβάνει το 3D Map View, μια  λειτουργία που παρέχει στους χρήστες πλήρη και τρισδιάστατη προβολή του σπιτιού τους, επιτρέποντάς τους να εντοπίζουν εύκολα όλες τις συσκευές που είναι συνδεδεμένες και να τις ελέγχουν.

Για παράδειγμα, όταν ένας χρήστης μαγειρεύει στην κουζίνα και αισθάνεται ότι η θερμοκρασία είναι υψηλότερη του επιθυμητού, θα μπορεί να ενεργοποιήσει το κλιματιστικό σε άλλα δωμάτια μέσω του AI Home στην επαγωγική εστία, χωρίς να αφήσει την κουζίνα. Επίσης ενω οι χρήστες πλένουν τα ρούχα τους, θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το AI Home στο πλυντήριο των ρούχων για να θέσουν σε λειτουργία τη ρομποτική σκούπα στο σαλόνι, χωρίς να είναι οι ίδιοι στο σημείο. Εντυπωσιακή είναι επίσης η δυνατότητα ρύθμισης της θερμοκρασίας του ψησίματος του φαγητού μέσα από την αποστολή μιας συνταγής είτε από το smartphone είτε από το ψυγείο Family Hub στον φούρνο. 

Διάρκεια ζωής των Ηλεκτρικών Συσκευών

Η διάρκεια ζωής των ηλεκτρικών συσκευών είναι  ένα σημαντικό θέμα για τους καταναλωτές. Υπάρχει η αντίληψη ότι οι συσκευές κατασκευάζονται για να χαλάνε εύκολα, και να υποχρεώνεται ο καταναλωτής να την αντικαθιστά και να κερδοφορούν οι εταιρείες. Ωστόσο ο κ. Τσαούσης διαβεβαίωσε ότι αυτό δεν ισχύει. Σύμφωνα με τον ίδιο οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν αλλάξει πολλά στον τομέα αυτό. Οι τεχνολογικές καινοτομίες είναι αυτές που καθορίζουν τη χρονική διάρκεια. «Οι παλιές συσκευές είχαν πολύ λιγότερα εξαρτήματα» εξήγησε και είναι κι αυτός ένας λόγος.

Προσδιόρισε τη διάρκεια ζωής για τις τηλεοράσεις περίπου 7-8 χρόνια, ενώ για τις λευκές συσκευές, όπως τα ψυγεία και τα πλυντήρια, 9-10 χρόνια. 

«Όταν μια συσκευή χαλάσει, το κόστος επισκευής μπορεί να είναι αρκετά υψηλό. Για παράδειγμα, αν ένα πάνελ μιας τηλεόρασης χαλάσει, η αντικατάστασή του μπορεί να κοστίσει όσο μια καινούργια συσκευή. Αυτό υποχρεώνει πολλούς καταναλωτές να προτιμούν την αγορά μιας νέας συσκευής αντί για την επισκευή της παλιάς» καταλήγει.

 

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ