Βουτιά... 16,6% έκαναν τα έσοδα του ιταλικού ομίλου πολυτελείας Salvatore Ferragamo το πρώτο τρίμηνο, με την αγορά της Κίνας να αποδεικνύεται ο «αδύναμος κρίκος», εν μέσω όμως μιας γενικής επιβράδυνσης των πωλήσεων σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές.
«Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, οι επιδόσεις μας επηρεάστηκαν από τη συνεχιζόμενη αστάθεια στην κινεζική αγορά, καθώς και από τη συνεχιζόμενη αδυναμία στο χονδρική και ταξιδιωτική λιανική πώληση, η οποία επιδεινώθηκε περαιτέρω από μια δυσμενή σύγκριση», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Marco Gobbetti σε δήλωσή του.
Τα έσοδα ανήλθαν σε 227 εκατ. ευρώ (244,5 εκατ. δολάρια) τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, κάτω από τις προσδοκίες των αναλυτών για 237 εκατ. ευρώ σύμφωνα με τη συναίνεση της LSEG.
Τον Απρίλιο, οι πωλήσεις direct-to-consumer (απευθείας στον καταναλωτή) ήταν ελαφρώς αρνητικές, αλλά η τάση βελτιώνεται, δήλωσε ο Gobbetti σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές, όπως γράφει το Reuters, προσθέτοντας ότι τα έσοδα την περίοδο Φεβρουαρίου-Απριλίου για το τμήμα αυτό αυτό ήταν σε γενικές γραμμές αμετάβλητα.
Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος, ο οποίος δήλωσε ότι θέλει να δώσει προτεραιότητα στις επιδόσεις της πρώτης γραμμής, δεν βλέπει το μικτό περιθώριο κέρδους να χειροτερεύει.
«Βλέπουμε μια μειωμένη ζήτηση στην Κίνα, οι πελάτες είναι μάλλον ανήσυχοι για τη μακροοικονομική κατάσταση», δήλωσε, προσθέτοντας ότι η τάση των πωλήσεων τον Μάρτιο και τον Απρίλιο στην ευρύτερη Κίνα ήταν συνολικά αρκετά αρνητική.
Πάντως, ο Gobbetti πρόσθεσε ότι σε μια πιο θετική σημείωση, η τάση των πωλήσεων απευθείας προς τον καταναλωτή στην Ευρώπη βελτιώνεται.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!