Με όχημα την Stella Pack και τα ιδιοπαραγόμενα brands, και το βλέμμα στην Ασία, ο όμιλος Σαράντης στοχεύει σε διπλασιαμό του EBITDA έως το 2028 (120 εκατ. ευρώ από 61,6 εκατ. ευρώ το 2023). Με επενδύσεις 81 εκατ. ευρώ την επόμενη 5ετία, 25 εξ αυτών για το νέο κέντρο διανομής στα Οινόφυτα (θα είναι έτοιμο σε περίπου δύο χρόνια), ο Όμιλος, που συμπληρώνει 60 χρόνια λειτουργίας (30 χρόνια εισηγμένος) στοχεύει σε καθαρές πωλήσεις 740 εκατ. ευρώ (482,2 εκατ. ευρώ το 2023), με διπλάσια κέρδη προ φόρων ύψους 95 εκατ. ευρώ το 2028 από 47,1 εκατ. ευρώ το 2023.
Η νέα διοικητική ομάδα αποτελούμενη από τον Γιάννη Μπούρα Αναπληρωτή CEO, Χρήστο Βάρσο Οικονομικό Διευθυντή, Ευάγγελο Σιαρλή Διευθυντή Ανθρωπίνου Δυναμικού, Νίκο Μπατζίγο Διευθυντή Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Λάκη Βασιλειάδη Διευθυντή Μάρκετινγκ έβαλε τον πήχη ψηλά για την ανάπτυξη του ομίλου την επόμενη 5ετία, στην παρουσίαση του στρατηγικού πλάνου και υποσχέθηκε ισχυρά μερίσματα και επιβράβευση των μετόχων.
Με όπλο τις γρήγορες αποφάσεις και την ηγεσία πρώτης γραμμής, όπως είπε ο κ. Μπούρας, στοχεύει να ανταγωνιστεί δυσκίνητες πολυεθνικές.
Η νέα ηγεσία μίλησε για το μετασχηματισμό του ομίλου απο εμπορικό σε παραγωγικό, με οκτώ εργοστάσια πλέον μετά την απόκτηση της Stella Pack και θα στηρίξει την ανάπτυξή του στα δικά του προίόντα και όχι σε κάποιο fantaisie brand. Μετά τη λήξη της συνεργασίας με την Estee Lauder (αναμένει έσοδα 41,2 εκατ. ευρώ, σε δύο δόσεις, από 20,6 εκατ. ευρώ, το 2025 και το 2028 από τη συμφωνία), δεν κυνηγά κάποιο άλλο επώνυμο δυνατό brand, χωρίς να αποκλείει όμως νέες εξαγορές, μικρότερου μεγέθους, που θα αφορούν τα καλλυντικά.
Ο όμιλος, με μια αποκλειστική συνεργασία με την εταιρεία Watsons, βρίσκεται στην αγορά των Φιλιππίνων με τα προϊόντα skin care, Bioten, και ξεπέρασε σε αξία τα 5 εκατ. ευρώ μέσα σε 3 χρόνια. Προσβλέπει στην επέκταση και σε άλλες χώρες όπως το Χονγκ Κόνγκ, Μαλαισία, αλλά και την Αυστραλία και τη Μέση Ανατολή.
Η Ελλάδα ήταν η μεγαλύτερη χώρα από πλευράς κερδοφορίας το 2023, ενώ απο το 2024 η Πολωνία αναμένετα να την ξεπεράσει σε μεγέθη. Ο όμιλος Σαράντη, που απασχολεί 3.142 εργαζόμενους, με τα προϊόντα skin care, beauty, housecare, έχει παρουσία σε Ρουμανία (που αποτελεί τεράστια ευκαιρία διότι τρέχει περισσότερο η ανάπτυξη), Ουκρανία (αποτελεί μελλοντική ευκαιρία, παρά τις προκλήσεις λόγω του πολέμου), Τσεχία, Σλοβακία και Δυτικά Βαλκάνια.
Τα κυβερνητικά μέτρα κατά της ακρίβειας, σύμφωνα με τα στελέχη του, δεν επηρεάζουν τον Όμιλο, όπως είπ ο κ. Μπούρας αναμένουν κάποια πίεση από τη μείωση τιμών σε ορισμένα προιόντας τους, ωστόσο στοχεύουν στη βελτίωσή τους μέσω πτώσης του κόστους και αντιστάθμισμα από τις πωλήσεις στην Πολωνία.
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!