Στον «πάγο» παραμένουν οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς τα δύο λιμάνια της Αττικής, το Λαύριο και τη Ραφήνα, αλλά και τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης μέσω της σήραγγας της Ηλιούπολης, οι οποίες θα έδιναν μια ανασα στο κυκλοφοριακό της πρωτεύουσας, το οποίο χειροτερεύει χρόνο με το χρόνο.
Η χρηματοδότηση ακόμα αναζητείται, ενώ και οι λεγόμενες πρότυπες προτάσεις, τις οποίες είχε νομοθετήσει η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και με το μοντέλο αυτό είχε προχωρήσει η κατάθεση πρότασης για τις επεκτάσεις λίγο πριν τις εκλογές του Ιουνίου, «σκαλώνουν» στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με τη νυν ηγεσία του υπουργείου να έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα αλλάξει τον νόμο. Ο λόγος είναι πως φαίνεται να δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα συμβατότητας με το κοινοτικό δίκαιο. Θα πρέπει, πάντως, να σημειωθεί ότι ο πρώην υπουργός, Κώστας Καραμανλής, όταν είχε παρουσιάσει την πρόταση νόμου στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής είχε διαβεβαιώσει ότι το νομοσχέδιο είναι συμβατό με το ευρωενωσιακό δίκαιο και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι ενημερωμένη.
Το μέλλον των επεκτάσεων της Αττικής Οδού τη δεδομένη στιγμή είναι αβέβαιο, καθώς εκτός του γεγονότος ότι δεν έχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση, τα περιθώρια για τα έργα που παραμένουν στην ατζέντα μετά την επέλαση του Ντάνιελ, οι επιπτώσεις του οποίου μόνο στη Θεσσαλία για έργα αποκατάστασης δρόμων και σιδηροδρόμου αποτιμώνται έως τώρα σε περίπου 1,4 δισ. ευρώ, είναι ιδιαίτερα στενά.
Διαβάστε περισσότερα στο ethnos.gr
Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!