Νέα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενας νέος γίγαντας στις ζύμες γεννιέται με τον γάμο της «Μ. Αραμπατζής - Ελληνική Ζύμη» με την Άλεσις (Χρυσή Ζύμη) - Πού στοχεύει το σχέδιο συγχώνευσης

Προχωρά το σχέδιο συγχώνευσης με απορρόφηση της Άλεσις (Χρυσή Ζύμη) από την Μιχαήλ Αραμπατζής - Ελληνική Ζύμη, καθώς στόχος της VivarMa, υπό την «ομπρέλα» της οποίας βρίσκονται οι δύο βιομηχανίες, είναι να δημιουργήσει μια εταιρεία που θα πρωταγωνιστήσει στον τομέα της παραγωγής και εμπορίας προϊόντων αρτοποιίας & ζαχαροπλαστικής. Ειδικότερα, σύμφωνα με το σχέδιο, με τη συγχώνευση:

  • θα δημιουργηθεί ένα ισχυρό σχήμα, ενισχυμένο τόσο σε επίπεδο οικονομικών στοιχείων, όσο και σε επίπεδο ανθρωπίνων πόρων
  • θα αξιοποιηθούν στο μέγιστο δυνατό βαθμό τα περιουσιακά στοιχεία των συγχωνευόμενων εταιρειών
  • η Μ. Αραμπατζής, όπως θα διαμορφωθεί μετά τη συγχώνευση, λόγω μεγέθους, θα μπορεί να εκμεταλλευθεί αποδοτικότερα και με μεγαλύτερη ευελιξία τυχόν επενδυτικές ευκαιρίες και να πετύχει καλύτερους όρους συνεργασίας στον ευρύτερο χώρο του εμπορίου προϊόντων αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής
  • θα επιτευχθεί μείωση των λειτουργικών δαπανών, καθώς και αρτιότερη οργάνωση και ορθολογικότερη κατανομή αρμοδιοτήτων μεταξύ των στελεχών και του προσωπικού, δεδομένου ότι και οι δύο εταιρείες δραστηριοποιούνται σε συναφείς τομείς, με αποτέλεσμα τη δημιουργία οικονομιών κλίμακας και την κατ’ επέκταση βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας και των οικονομικών τους αποτελεσμάτων
  • θα είναι εκμεταλλεύσιμη η πλεονάζουσα ρευστότητα των εταιρειών

Μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, το μετοχικό κεφάλαιο της απορροφώσας εταιρείας θα ανέρχεται σε €4.075.920,12, διαιρούμενο σε 989.301 κοινές μετοχές ονομαστικής αξίας €4,12 εκάστη.

Αραμπατζής (Ελληνική Ζύμη)

Η στρατηγική της εταιρείας για το 2023, είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση των εξαγωγικών της δραστηριοτήτων και της ανάπτυξης της επιχειρηματικής της δραστηριότητας. Βασική επιδίωξη είναι:

  • η αύξηση των μεριδίων αγοράς στους τομείς όπου δραστηριοποιείται
  • η είσοδος σε νέες αγορές δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις αγορές του εξωτερικού
  • ο εμπλουτισμός της προϊοντικής της γκάμας
  • ο εξορθολογισμός του κόστους μέσω του επενδυτικού της πλάνου

Με την ολοκλήρωση και την έναρξη λειτουργίας του νέου βιομηχανοστασίου, η εταιρεία συνεχίζει την υλοποίηση του επενδυτικού της πλάνου, εγκαθιστώντας νέες γραμμές παραγωγής, για την κάλυψη των μελλοντικών αναγκών της αγοράς της κατεψυγμένης ζύμης όπου δραστηριοποιείται.

Το επενδυτικό πλάνο για το 2023, ύψους €5 εκατ., έχει ως κύριους άξονες:

  1. την αυτοματοποίηση διαμόρφωσης χαρτοκιβωτίων και ρομποτικά συστήματα. παλετοποίησης
  2. νέα αποθήκη κατάψυξης,
  3. νέες γραμμές φύλλου κρούστας

Θυμίζουμε ότι οι επενδύσεις της εταιρείας πέρυσι ανήλθαν σε € 4,4 εκατ. και αφορούσαν κυρίως νέο μηχανολογικό εξοπλισμό, εγκατάσταση φωτοβολταικών πάνελ και την ολοκλήρωση των εργασιών στις νέες κτιριακές εγκαταστάσεις. 

Σημειώνεται ότι το 2022 ο τζίρος της Μ. Αραμπατζής ξεπέρασε τα €120 εκατ. (από €89,4 εκατ. το 2021), ενώ ανοδικά κινήθηκαν τόσο τα προ φόρων κέρδη, στα €9,84 εκατ. (από €7,56 εκατ. το 2021), όσο και η καθαρή κερδοφορία, η οποία άγγιξε τα €8 εκατ. από περίπου €6 εκατ. την αμέσως προηγούμενη χρονιά.

Άλεσις (Χρυσή Ζύμη)

Με βάση τον σχεδιασμό για το 2023, προβλέπεται περαιτέρω αύξηση πωλήσεων και λειτουργικής κερδοφορίας της εταιρείας και η επίτευξη νέων ιστορικών υψηλών, μέσω της υλοποίησης του μεσομακροπρόθεσμου στρατηγικού του σχεδίου, με βασικούς άξονες:

  • τη διατήρηση και ενδυνάμωση της ηγετικής θέσης όλων των τομέων δραστηριοποίησης στην Ελλάδα, προσφέροντας στους καταναλωτές προϊόντα υψηλής ποιότητας, ασφάλειας και προστιθέμενης αξίας και επιταχύνοντας την δημιουργία και ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων
  • τη βελτιστοποίηση της παρουσίας των προϊόντων, όπου αναζητούν οι καταναλωτές μέσω επέκτασης διανομών και τοποθετήσεων
  • τον εξορθολογισμό και βελτιστοποίηση του λειτουργικού μοντέλου, μέσα από στοχευμένες παρεμβάσεις στην παραγωγική διαδικασία αλλά και επενδύσεις στις παραγωγικές μονάδες με στόχο των εκσυγχρονισμό, την αύξηση της παραγωγικότητας και την ιδιοπαραγωγή ενέργειας (μέσω τοποθέτησης ηλιακών συλλεκτών), για τη μείωση της ενεργειακής εξάρτησης και της επίδρασης στα αποτελέσματα από τις μεγάλες διακυμάνσεις των τιμών

Το 2022 η εταιρεία κατέγραψε πωλήσεις της τάξεως των €19,6 εκατ. διατηρώντας παράλληλα τα ηγετικά της μερίδια στον κλάδο της ζύμης. Σε επίπεδο λειτουργικής κερδοφορίας τα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων, αποσβέσεων και χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων ανήλθαν σε €1 εκατ.

Η Χρυσή Ζύμη, κατά την διάρκεια του 2022, διατήρησε με μικρές απώλειες το μερίδιό της σε αξία στο 23,1% (-0,8 μονάδες σε σχέση με το 2021) και σε όγκο στο 20,3% (-0,7 μ.μ) παραμένοντας η Νο 1 μάρκα σε αξία στην υποκατηγορία ετοίμων προϊόντων, την μεγαλύτερη υποκατηγορία των καταψυγμένων ζυμών.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ