Νέα
  • ΓΔ: 1397.63 +0.93%
  • Τζίρος: 80,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Tetra Pak Ελλάς: «Συμμετέχει» σε projects €5-6 εκατ. των πελατών της - Ενδιαφέρον για το pet food

O Key Account Director & Sales Office Manager της Tetra Pak Ελλάς, Βασίλης Τσανός

Στη διατήρηση και περαιτέρω ενδυνάμωση των υφιστάμενων συνεργασιών με τις σημαντικότερες βιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, ειδικότερα στις κατηγορίες του γάλακτος, των χυμών, της ντομάτας αλλά και φυτικών προϊόντων, στοχεύει η Διοίκηση του ελληνικού γραφείου της Tetra Pak, το οποίο συμπληρώνει 40 χρόνια λειτουργίας στην Ελλάδα.

Σημειώνεται ότι στο πελατολόγιο της εταιρείας βρίσκουμε - όχι μόνο για τον βασικό τομέα, αυτόν της συσκευασίας, αλλά και για την επεξεργασία τροφίμων χάρη και στην Alfa Laval – μεταξύ άλλων τις:

  • Coca-Cola HBC
  • Ελληνικά Γαλακτοκομεία
  • FrieslandCampina
  • ΔΕΛΤΑ
  • Μεβγάλ
  • Κρι Κρι
  • ΦΑΓΕ
  • Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Άργος
  • Μινέρβα (Pummaro)
  • Δ. Νομικός
  • Minoa Water

«Συμμετοχή» σε επενδύσεις έως 6 εκατ. ευρώ 

Όπως ανέφερε ο Key Account Director & Sales Office Manager της εταιρείας, Βασίλης Τσανός, η συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στους βασικούς τομείς όπου εστιάζει η Tetra Pak, περιλαμβάνονται εδώ και χρόνια στο πελατολόγιο της εταιρείας. Σύμφωνα με τον κ. Τσανό, η Tetra Pak συμμετέχει σε κάποια από τα επενδυτικά projects που «τρέχουν» οι υφιστάμενοι πελάτες της, τα οποία σχετίζονται με το δικό της αντικείμενο, όπως είναι για παράδειγμα:

  • Η τοποθέτηση μη αποσπώμενων καπακίων σε χάρτινες συσκευασίες της FrieslandCampina
  • Η επέκταση της παραγωγής του σοκολατούχου Μίλκο της Δέλτα και σε συσκευασίες Tetra Pak

Οι πελάτες της Tetra Pak κάνουν επενδύσεις σε εξοπλισμό της εταιρείας , οι οποίες εκτιμάται ότι ανέρχονται σε €5-6 εκατ.

Στο στόχαστρο το pet food

Σημειώνεται ακόμη ότι το ελληνικό γραφείο - μολονότι ανήκει εδώ και κάποια χρόνια στην περιοχή της Νότιας Ευρώπης - έχει ενεργή συμμετοχή στην παραγωγική επέκταση του ομίλου «Ελληνικά Γαλακτοκομεία» στα Βαλκάνια. Ο κ. Τσάνος πρόσθεσε τέλος ότι η εταιρεία παρακολουθεί με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και την κατηγορία του pet food.

Τζίρος: 49 εκατ. ευρώ πέρσι

Στην Ελλάδα ο τζίρος της εταιρείας διαμορφώθηκε πέρυσι σε €49 εκατ. με την Διοίκηση να είναι αισιόδοξη για τη φετινή χρονιά, χάρη σε νέα projects των πελατών της, στα οποία συμμετέχει. 

Ειδικότερα η περυσινή χρονιά έκλεισε με πωλήσεις €48,95 εκατ., μικτά κέρδη €7,7 εκατ., κέρδη προ φόρων €1,92 εκατ. και καθαρή κερδοφορία της τάξης των €1,22 εκατ.

►Διαβάστε επίσης: Β. Σ. Καρούλιας: Το deal για το Lipton θα υπερκαλύψει τη…χασούρα από τη διακοπή συνεργασίας με την AbInbev

Το προφίλ και η στρατηγική του ομίλου

Συνολικά η Tetra Pak έχει παρουσία σε πάνω από 160 χώρες, με 52 μονάδες παραγωγής και 87 γραφεία πωλήσεων, ενώ απασχολεί περισσότερους από 25.000 εργαζομένους. Πέρυσι ο τζίρος της ξεπέρασε τα €12,5 δισ.

Για τα επόμενα χρόνια, μέχρι το 2030, η στρατηγική του ομίλου βασίζεται σε 4 βασικούς πυλώνες:

  • Ποιότητα και ασφάλεια τροφίμων
  • Βιώσιμη ανάπτυξη
  • Αριστοποίηση παραγωγικών διεργασιών στους πελάτες της
  • Καινοτομία

Σε επίπεδο χαρτοφυλακίου, η εταιρεία εξετάζει πιο βιώσιμες συσκευασίες με μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε χαρτί και με πιο απλή δομή για πιο εύκολη ανακύκλωση, όπως τόνισε ο κ. Τσανός, ο οποίος πρόσθεσε ότι έχουν γίνει δοκιμές σε παραγωγή στην Ιαπωνία με στόχο την αντικατάσταση του φύλλου αλουμινίου με ένα fiber based υλικό από τεχνολογία χαρτιού, ενώ «τρέχει» και ένα project σε μικρές συσκευασίες στην Ευρώπη.

►Διαβάστε επίσης: Crown Hellas Can: Γιατί κατεβάζει ρολά σε Κόρινθο και Πάτρα – Εθελούσια για 160 εργαζόμενους

Κυκλική οικονομία & ανακύκλωση

Η Tetra Pak σχεδιάζει συσκευασίες που ανακυκλώνονται. Παράλληλα, χρησιμοποιεί ανανεώσιμα υλικά, όπως το χαρτί σε ποσοστό περίπου 70%, μειώνει την χρήση πλαστικού και αλουμινίου και τα πλαστικά απορρίμματα, με λύσεις, όπως τα μη αποσπώμενα καπάκια.

Επίσης, εξασφαλίζει την υπευθυνότητα προέλευσης τους, αφού όλες οι χάρτινες συσκευασίες Tetra Pak διαθέτουν πιστοποίηση FSC® (Forest Stewardship Council), Bonsucro για τη χρήση ζαχαροκάλαμου υπεύθυνης προέλευσης, αλλά και Carbon Trust™ για το χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα. 

Για τη μετάβαση σε μία κυκλική οικονομία, ωστόσο, είναι αναγκαία η ύπαρξη ενός επαρκούς συστήματος συλλογής – διαχωρισμού – ανακύκλωσης.

Σε τοπικό επίπεδο, η Tetra Pak αναπτύσσει στρατηγικές συνεργασίες για την ενίσχυση της συλλογής και ανακύκλωσης, με φορείς, όπως η Ελληνική Εταιρία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης και το εργοστάσιο ανακύκλωσης LM Eco στην Καρδίτσα.

Επίσης, ενσωματώνει στο πλάνο της επενδύσεις για την ενίσχυση της διαδικασίας ανακύκλωσης και των υποδομών ανακύκλωσης των χάρτινων συσκευασιών. Το 2022 μόνο, επένδυσε €30 εκατ. παγκοσμίως για τη βελτίωση συλλογής και ανακύκλωσης των συσκευασιών της, ενώ θα επενδύσει περίπου €100 εκατ. στα επόμενα 5-10 χρόνια για την περαιτέρω ενίσχυση της περιβαλλοντικής επίδοσης του συνολικού της portfolio χάρτινων συσκευασιών.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ