Νέα
  • ΓΔ: 1394.27 -0.24%
  • Τζίρος: 33,54 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αμβροσιάδης κοτόπουλα Ολύμπου: Τρέχει επένδυση €12,19 εκατ. - Συνεχίζεται το roll out των νέων προϊόντων σε Ελλάδα και εξωτερικό

Επένδυση 12,19 εκατ. ευρώ «τρέχει» η Αμβροσιάδης Κοτόπουλα Ολύμπου. Πρόκειται για ένα project που εντάχθηκε στη δράση «Οικονομικός Μετασχηματισμός Αγροτικού Τομέα», μια επένδυση δηλαδή θα στηριχθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας, με τα €5,474 εκατ. (45%) να καλύπτονται με δημόσια δαπάνη.

Το μεγαλύτερο μέρος της εγκεκριμένης δαπάνης (€6,49 εκατ.) αφορά στην αγορά, μεταφορά και εγκατάσταση εξοπλισμού (συμπεριλαμβάνεται και ο εξοπλισμός εργαστηρίων στο βαθμό που εξυπηρετεί τη λειτουργία της μονάδας), ενώ €3,941 εκατ. είναι η εγκεκριμένη δαπάνη για την κατασκευή και τον εκσυγχρονισμό των ακινήτων.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία υλοποιεί επενδύσεις με σκοπό να διπλασιάσει τη δυναμικότητα στο σφαγείο, project ύψους €28 εκατ. που θα ολοκληρωθεί σε βάθος διετίας. Το νέο πλάνο αφορά διπλασιασμό των ψυκτικών χώρων του εργοστασίου στην Κατερίνη και την εγκατάσταση δεύτερης γραμμής στον μύλο παραγωγής ζωοτροφών της εταιρείας. 

Η Αμβροσιάδης ολοκλήρωσε επένδυση στο εκκολαπτήριο της εταιρείας, η δυναμική του οποίου πλέον ανέρχεται σε 600.000 νεοσσούς την εβδομάδα.

Είσοδος στα έτοιμα κατεψυγμένα

Θυμίζουμε ότι την περασμένη άνοιξη η εταιρεία μπήκε στην κατηγορία των έτοιμων κατεψυγμένων προϊόντων. Στην κατηγορία «Έτοιμα σε 5 λεπτά» περιλαμβάνονται τα προϊόντα:

  • Γύρος
  • Φιλετίνια
  • Strips
  • Σνίτσελ
  • Nuggets / Premium nuggets
  • Κεφτεδάκια
  • Μπιφτέκι
    Gordon Blue

Στόχος η πανελλαδική τοποθέτηση

Η εταιρεία λανσάρει και νέα σειρά αλλαντικών κοτόπουλου που περιέχει φέτες βραστού και καπνιστού κοτόπουλου για τοστ. Επιπλέον, στο portfolio έχει προστεθεί και μια νέα σειρά προϊόντων κοτόπουλου, η «Γης Ολύμπου Αμβροσιάδης» (Φιλέτο στήθους, Φιλέτο μπούτι, Φιλετίνια, Μπούτι, Κοπανάκια, Μηρός) που περιλαμβάνει premium κοπές και κυκλοφορεί σε συσκευασία για extra φρεσκάδα και αντοχή στο προϊόν στο ράφι. 

Στόχος της εταιρείας είναι τα προϊόντα να κυκλοφορήσουν άμεσα, σε όσο το δυνατόν περισσότερα retail σημεία, αξιοποιώντας το ήδη διευρυμένο δίκτυο που διαθέτει. 

Εξαγωγές σε νωπό & κατεψυγμένο

Η εταιρεία εξάγει σε Ιταλία, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Κύπρο και Γερμανία νωπό προϊόν, και κατεψυγμένο σε πάνω από 20 χώρες. Ο τζίρος εξαγωγών του νωπού προϊόντος είναι πάνω από το 10% του συνολικού τζίρου της.

Σε ό,τι αφορά τα μεγέθη της πτηνοτροφικής επιχείρησης, ο τζίρος αναπτύχθηκε με 40% πέρυσι σε σχέση με το 2021, αγγίζοντας τα €166 εκατ. ενώ τα καθαρά της κέρδη σχεδόν πενταπλασιάστηκαν (στα €1,2 εκατ.), μολονότι η βάση ήταν χαμηλή (€262 χιλ. το 2021).

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ