Νέα
  • ΓΔ: 1452.5 -0.26%
  • Τζίρος: 507,16 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Green Beverages: Τι περιλαμβάνει η νέα στρατηγική - Πώς θα κερδίσει μερίδια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό

Η εδραίωση του brand σε συγκεκριμένες χώρες και γεωγραφικές περιοχές, την ενίσχυση των καναλιών διανομής στην Ελλάδα και την επέκταση του προϊοντικού portfolio με καινοτόμα προϊόντα, αποτελούν τους βασικούς άξονες της στρατηγικής της Green Beverages (ΖΑΓΟΡΙ, Green Cola), όπως ανέφερε στην Ημερησία ο νέος CEO της εταιρείας, Δαμιανός Μπούρκας.

Ειδικότερα σε ό,τι αφορά το κομμάτι των εξαγωγών, ο κ. Μπούρκας υπογράμμισε ότι θα δοθεί έμφαση σε χώρες όπου ήδη ο όμιλος έχει κάνει αισθητή την παρουσία του, επιδιώκοντας να χτίσει την αναγνωρισιμότητα του brand, ώστε στη συνέχεια να κυνηγήσει την επέκτασή του και σε νέες αγορές.

►Διαβάστε επίσης: ΜΕΓΑ: Άνω των €220 εκατ. οι επενδύσεις την περίοδο 2000-2022 - Leader στις κατηγορίες της

Ειδικότερα, θα γίνει εστίαση σε:

  • ΗΠΑ
  • Ευρώπη
  • Μέση Ανατολή (Σαουδική Αραβία, Ην. Αραβικά Εμιράτα)

Σε ό,τι αφορά την Ευρώπη, οι βασικές αγορές παραμένουν οι:

  • Αγγλία
  • Γερμανία
  • Ισπανία

Σημαντική είναι η συνεργασία που έχει ξεκινήσει με την Orbico Group, η οποία διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο διανομής σε 20 χώρες στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, κάτι που ενδιαφέρει ιδιαίτερα την Green Beverages.

►Διαβάστε επίσης: Καρέλιας: Μικρή αύξηση τζίρου αλλά κάμψη κερδών στο εξάμηνο - Η ύφεση στην Αφρική και οι φόβοι για αυξήσεις

Μικρή λιανική και καινοτομίες στο portfolio

Σε ό,τι αφορά την ελληνική αγορά, θα γίνουν επενδύσεις στο κομμάτι των καναλιών διανομής και κυρίως στην ενίσχυση της παρουσίας της στη λεγόμενη μικρή λιανική, προκειμένου να αντιμετωπίσει πιο αποτελεσματικά τον αυξημένο ανταγωνισμό στις κατηγορίες των προϊόντων όπου δραστηριοποιείται.

Σε επίπεδο προϊόντων, ο κ. Μπούρκας σημείωσε ότι θα υπάρξουν καινοτομίες, είτε αυτές αφορούν σε προσθήκη νέου προϊόντος και κατηγορίας ή σε αλλαγές στις συσκευασίες, οι οποίες θα προκαλέσουν αίσθηση στην αγορά.

Ανοδικά οι πωλήσεις σε όγκους και αξία - Υποχωρούν τα έξοδα

Αναφορικά με την πορεία της ενοποιημένης εταιρείας, η φετινή χρονιά είναι καλύτερη σε πωλήσεις, τόσο σε όγκους, όσο και σε αξία, ενώ σημαντικά βελτιωμένη είναι η κατάσταση στον τομέα των εξόδων, αφού έχουν υποχωρήσει οι τιμές σε ενέργεια, πρώτες ύλες, υλικά συσκευασιών κ.λπ., κάτι το οποίο θα αποτυπωθεί και στην κερδοφορία της Green Beverages.

Η νέα ενοποιημένη πλέον εταιρία έχει στην κατοχή της τα σήματα:

  • Ζαγόρι
  • Ζαγόρι Sparkling
  • Ζαγόρι Go Green
  • Green Cola, Green Flavors
  • Green Mocktails
  • Ζήρεια

καθώς και την αποκλειστική διανομή των σημάτων Evian και Evian Sparkling για την ελληνική αγορά.

Η παραγωγή των προϊόντων της εταιρίας γίνεται σε 5 ιδιόκτητα εργοστάσια στα Ιωάννινα, την Ορεστιάδα και την Κορινθία, ενώ έχει παραχωρήσει το δικαίωμα εμφιάλωσης μέρους των προϊόντων της (licensee agreement) σε τρίτους εμφιαλωτές, τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε σημαντικές αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται, στην Ευρώπη, την Αμερική και τη Μέση Ανατολή.

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ