Νέα
  • ΓΔ: 1448.86 -0.25%
  • Τζίρος: 81,73 εκ €
Δείκτες / Μετοχές

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Όμιλος Goody’s: Επιστροφή στα κέρδη και υψηλή διψήφια ανάπτυξη για το 2022

Η Goody's είναι ένα από τα εμπορικά σήματα της Vivartia / Πηγή: Gooody's
Η Goody's είναι ένα από τα εμπορικά σήματα της Vivartia / Πηγή: Gooody's

Η καινοτομία, σε προϊόντα και υπηρεσίες και η ενίσχυση του brand equity των σημάτων του, αποτελούν βασικούς στρατηγικούς πυλώνες ανάπτυξης του Oμίλου Goody’s κατά τη φετινή χρονιά.

Ο πρωταρχικός στόχος παραμένει η αναβαθμισμένη εμπειρία του καταναλωτή σε κάθε συναλλαγή (φυσική ή ψηφιακή) με τα σήματά του ομίλου.

Ο όμιλος Goody’s αξιολογεί διαρκώς και ανανεώνει τις προϊοντικές κατηγορίες του κάθε σήματος, έχοντας στο επίκεντρο την ικανοποίηση του πελάτη και παρέχοντας προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας για τον καταναλωτή.

Ο σχεδιασμός των νέων προϊοντικών κατηγοριών βασίζεται στις διεθνείς τάσεις της αγοράς.

Σημειώνεται ότι ο όμιλος πέρυσι:

  • προχώρησε σε rebranding του ιστορικού σήματος Everest αλλάζοντας λογότυπο και εικόνα των καταστημάτων του
  • παρουσίασε το αναβαθμισμένο concept FLOCAFE EXPERIENCE στο Ellinikon Experience Park & στο εμπορικό κέντρο River West
  • στον τομέα του travel, εγκαινίασε δύο νέα καταστήματα με το concept Bonheur εντός δύο πλοίων BLUE STAR FERRIES της ATTICA GROUP, ενώ προχώρησε και σε προϊοντική ανανέωση των υφιστάμενων concepts
  • ξεκίνησε πιλοτική λειτουργία του dark kitchen concept «Urban La Pasteria»

Σε ό,τι αφορά την καινοτομία σε προϊόντα, ο Όμιλος εισήγαγε 384 νέα προϊόντα και α’ ύλες. Ειδικά στο brand Everest, μέσω της συνεργασίας με τον καταξιωμένο chef Βασίλη Καλλίδη, προχώρησε σε ολικό επανασχεδιασμό των κατηγοριών sandwich & προϊόντων θερμοθαλάμου. Ιδιαίτερα επιτυχημένη θεωρείται από την εταιρεία και η ένταξη της νέας κατηγορίας “Bao Buns” στο μενού των Goody’s Burger House. Τέλος, δημιουργήθηκαν νέοι κωδικοί για όλα τα σήματα στο πλαίσιο της συνολικής προϊοντικής ανανέωσης.

►Διαβάστε επίσης: Σκλαβενίτης: Τζίρος 4,475 δισ. και ανθετική κερδοφορία το 2022 – Το επενδυτικό πλάνο και οι εξαγορές

Ψηφιακή καινοτομία

Στον τομέα της ψηφιακής καινοτομίας, οι στρατηγικές προτεραιότητες κινούνται γύρω από τρείς πυλώνες:

  1. Ψηφιοποίηση Καταστημάτων. Εντάσσει την τεχνολογία στο κατάστημα για να διευκολύνει την λειτουργία του αλλά και να βελτιώσει την in-store εμπειρία των καταναλωτών με καινοτόμες υπηρεσίες. Συνεχίζει να εξελίσσει τις λύσεις που έχει ήδη αναπτύξει αλλά εισάγει και νέες
  2. Εξέλιξη των ψηφιακών μέσων αλληλεπίδρασης (digital touchpoints). Στόχος είναι να ενισχύσει τα ψηφιακά κανάλια πώλησης και αλληλεπίδρασης με τον καταναλωτή καθιστώντας τα πιο διαδραστικά. Τα ενισχύει με έξυπνες τεχνικές up-sell/cross-sell, ώστε να γίνουν αποτελεσματικότερα όσον αφορά την αύξηση της αξίας του καταναλωτή. Μέσω έξυπνων chatbot βελτιώνει την εξυπηρέτηση των καταναλωτών, μειώνοντας ταυτόχρονα το λειτουργικό κόστος
  3. Αύξηση της διείσδυσης των Loyalty Προγραμμάτων. Τα Loyalty προγράμματα έχει αποδειχθεί ότι είναι ισχυρά εργαλεία όσον αφορά την ενεργοποίηση των πελατών σε επαναλαμβανόμενες αγορές και αύξησης της πιστότητάς τους. Αυξάνοντας τη διείσδυση τους στην βάση των πελατών, ο όμιλος έρχεται σε απευθείας διάλογο με μεγαλύτερο τμήμα της πελατειακής του βάσης και μεγιστοποιούμε τα οφέλη τους. Σημαντικό ρόλο σε αυτό το στόχο έχει η αύξηση χρήσης του Loyalty στα φυσικά καταστήματα.

Για τον Όμιλο η στρατηγική επικοινωνίας για την ενίσχυση της αξίας των σημάτων της παραμένει ένας πυλώνας πρωταρχικής σημασίας.

Στο πλαίσιο αυτό «τρέχει» φέτος ένα εκτενές πλάνο επικοινωνίας, συνδυάζοντας παραδοσιακά μέσα αλλά και new media προκειμένου να προσεγγίσει το κοινό-στόχο του κάθε σήματος. Για το 2023, η επικοινωνία των σημάτων θα συμβάλει στη διατήρηση της υπεραξίας των σημάτων και στην ηγετική θέση τους στην αγορά της εστίασης.

►Διαβάστε επίση: Τα σχέδια της Pepsico Hellas για τη φετινή χρονιά – «Έσπασε» το φράγμα των €200 εκατ. ο τζίρος το 2022

Στρατηγικό πλάνο

Σημειώνεται ακόμη ότι, στους βασικούς άξονες του μεσο-μακροπρόθεσμου στρατηγικού πλάνου που υλοποιεί ο όμιλος περιλαμβάνονται ακόμη:

  • η διατήρηση και ενδυνάμωση της ηγετικής θέσης όλων των σημάτων του Ομίλου στην Ελλάδα
  • ο εξορθολογισμός και η βελτιστοποίηση του λειτουργικού μοντέλου, και κατά συνέπεια ισχυροποίηση της χρηματοοικονομικής θέσης, μέσα από στοχευμένες επενδυτικές κινήσεις και αποτελεσματικότερη διαχείριση του λειτουργικού του κόστους
  • η περαιτέρω επέκταση της παρουσίας των σημάτων του Ομίλου σε ευρύτερες γεωγραφικές ζώνες ενδιαφέροντος με τη σύναψη συνεργασιών με στρατηγικούς εταίρους
  • η περαιτέρω ανάπτυξη και ενδυνάμωση του Ομίλου μέσα από στοχευμένες στρατηγικές κινήσεις που θα οδηγήσουν στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη

Η εικόνα του 2022

Αναφορικά με το 2022, ο όμιλος αναπτύχθηκε με ρυθμούς της τάξης του 71%, με τον συνολικό τζίρο να αγγίζει τα €220 εκατ. ενώ επέστρεψε σε κέρδη (€1,14 εκατ.) μετά τις ζημίες ύψους €4,64 εκατ. το 2021. Από τα σήματα του ομίλου τη μεγαλύτερη ανάπτυξη κατέγραψε η La Pasteria (+74,3%), ακολουθούμενη από τα Flocafe (+61,7%), τα Goody’s (+41,3%) και τα Everest (+30,6%).

Η σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα συνέπεσε με την έναρξη της τουριστικής σεζόν και τη συνεχή ανοδική τάση του τουρισμού, η οποία οδήγησε στην αύξηση της δραστηριότητας του Ομίλου. Η διοίκηση του Ομίλου κινήθηκε σε δύο κεντρικούς άξονες:

  • την ενίσχυση της παρουσίας του Ομίλου στον τομέα των ταξιδιωτικών υπηρεσιών, μέσα από τα διαφορετικά concepts που έχει αναπτύξει και τα οποία καλύπτουν όλες τις ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών
  • την περαιτέρω ενίσχυση του συστήματος franchise με τη μεταφορά σημαντικού αριθμού ιδιόκτητων καταστημάτων - κυρίως everest - σε νέους επενδυτές, διατηρώντας κατά κύριο λόγο την ιδιοκτησία των flagship σημείων, καθώς και των σημείων εντός των κλειστών αγορών και των σημείων ταξιδιωτικού ενδιαφέροντος (travel business)

Επίσης, το 2022 σηματοδότησε την επανεκκίνηση της επέκτασης των σημάτων του Ομίλου στο εξωτερικό.

Στο τέλος του έτους, το Goody’s Burger House, άνοιξε τις πόρτες του στο Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας. Λίγους μήνες πριν, τα Goody’s Burger House εγκαινίασαν το πρώτο τους κατάστημα στην πόλη Suceava της Ρουμανίας, ενώ ιδιαίτερης σημασίας ήταν η πολυαναμενόμενη επιστροφή του Goody’s Burger House στην Λεμεσό της Κύπρου.

Παράλληλα, ξεκίνησε η ανάπτυξη του δικτύου των Flocafe Espresso Room, με το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Ντόχα του Κατάρ - ενός από τα πλέον πολυτελή αεροδρόμια στον κόσμο.

Τέλος, τα everest ξεκίνησαν τη διεθνή τους ανάπτυξη με το πρώτο κατάστημα να λειτουργεί στη Β. Μακεδονία, και πιο συγκεκριμένο στο εμπορικό κέντρο Vero Center στα Σκόπια.

 

 

 

Ημερησία στο Google News Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!

Διαβάστε επίσης:

  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς

Newsletter

Η ημέρα ξεκινάει εδώ. Το imerisia.gr ετοιμάζει το δικό του newsletter. Κάντε εγγραφή εδώ για να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε όλες τις οικονομικές ειδήσεις της ημέρας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Περισσότερα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΝΕΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ